Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

sobota, 17 sierpnia 2013

Wyjazdowo


Jestem bardzo zmęczona . moje nogi ledwo
dychają ale już jestem spakowana i jedziemy
dalej ;) Wczoraj zaliczony Gdańsk , Sopot , 
Gdynia dzisiaj jedziemy tylko leniuchować zero
łazikowania !!! 



Czy ktoś zgadnie gdzie to jest ???

Reszta relacji po weekendzie teraz 
uciekam korzystać ze słoneczka !!!

Wiolu żadnej porcelany nie kupowałam hihihi więc jeżeli dla Ciebie
zabrakło to  - to nie byłam ja ;))) Wiesz te ceny ajjjjj szkoda gadać 
niby człowiek nic nie kupił trochę zjadł a wydane  ponad trzy stówki !!!
Witam wśród obserwatorów   CİHAN'IN BAHÇESİ oraz  Nawannę
fajnie , że chcecie poznawać mój świat i to co robię ;))) To uciekam 
buziaki na weekend dla Was moje drogie - dużo słońca  !!!


7 komentarzy:

  1. no nie zgadnę gdzie jest zrobione zdjecia :) ale życze miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego odpoczynku! Nie mam bladego pojęcia, co to za miejsce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładnie się opaliłaś :P
    a fotka...? jakaś wieża ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to kościół Mariacki . A ty nie ty byłaś , wiem ceny powalały . Dokupiłam dwie filiżanki zielone ,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :) Myślę, że to wieża, może kościoła, może latarnia. Czekam na relację foto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mam pojęcia co to za miejsce:)
    czekam na więcej fotek:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem gdzie to ale lubie aktywinie spędzac czas czekam więc na relację

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)