Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

sobota, 10 sierpnia 2013

Szczęście na dłoni :D




Już w piątek wychodząc do fryzjera odebrałam prezencik
od Cyber-Julki ale już nie miałam czasu na
opublikowanie stosownego posta ;))) Ale dziś czynię to z dumą ;)
Tak moje szczęście czyli igielnik od Cyber-Julki trzymam
na dłoni :) O Boże toż to istne dzieło sztuki normalnie
dawno tak pięknej i misternie wykonanej pracy nie
widziałam .Te kolory i koraliki dobrane pod kolor i te koraliki
toho takie maleństwa a takie piękne !!! Kto nie zna jeszcze blogu
tej zdolnej dziewczyny niech koniecznie to nadrobi !!!
Jeszcze raz pięknie dziękuję Cyber-Julce za zabawę i za ten
cudowny prezencik :***  Uściski i Buziaki ogromne !!!
Chodź wszystkie moje kochane blogowe
koleżanki są bardzo zdolne i każda specjalizuje się w czymś
innym !!! Jesteście takie zdolne , że hej !!! Wracając do igielnika
napiszę jedno nigdy w życiu żadna igła czy szpilka nie będzie
w niego wbita bo mi szkoda !!! Jeszcze nie wiem jak i gdzie
to dzieło wyeksponować ale mam już jeden mały pomysł ;)
Jeszcze raz wielkie dzięki Cyber-Julko !!! Moje szczęście
i radość jest wielka chodź tylko na dłoni  !!! Buziaki :***

A to moje szczęście na dłoni !!!










Jeszcze nie ochłonęłam z jednego a już dziś dowiedziałam się
o następnej wygranej u Ma-Kra :D Nie no tego to
bym się napewno nie spodziewała !!! Jej córeczka wylosowała
mnie  jupi jupi hura hurrra !!! I na domiar jest to haftowana
biżuteria wisiorek wykonane haftem płaskim no istne cudo :D
Jakoś nie doszłam do tego i swojej biżuterii nie wykonałam
ale teraz będę miała co nosić ;))) Z utęsknieniem znowu będę
wypatrywać listonosza hihihi  . Jak prezencik dojdzie
pewnie jeszcze poprzeżywam hihihi  teraz co najwyżej to
tylko spać dziś nie pójdę heheheheh ;))) No i kto nie zna bloga
Ma.Kra to niech to nadrobi  koniecznie !!! To następna
zdolna dziewczyna w cyber- przestrzeni !!!!!!!!!!!!!!



A ja oczywiście wkońcu odespałam i odchorowałam
zabawę firmową męża . Byliśmy w Kartuzach w knajpie
" Złota Jesień " ( mnie to ze starymi dziadkami się kojarzy hehe )
i ogólnie knajpa bardzo ładna . Mają wyryte na szkle ( taka ściana !!!)
kaszubskie wzory i podwietlone kilkoma kolorami błękitu no istne cudo !!!
Ogólnie knajpa dość duża , czysta , zadbana , kelnerki bardzo
miłe a jedzonko przepyszne !!! Tylko oczywiście ileż można zjeść !!!
I tak na siłę pchałam a brzuch ledwo dychał !!! Był dzik i łosoś w
całości , sałatki , ryby , mięsa . Najpierw pyszny obiad , potem
kawa , lody i pyszny tort w stylu angielskim hihihi !!! Był polski
śledzik i Finlandzka wódeczka !!! Potem flaki , bogracz, żurek,
barszcz z prawdziwych buraków oj wszystko naprawdę pyszne !!!
Czułam się jak na weselu . Zespół grał na żywo to znaczy córka z tatą
i mimo to że śpiewali nie moje piosenki hihi to śpiewali bardzo
ładnie i czysto !!! I co tu jeszcze można pisać reszta ciutek na foteczkach !!!





Lustro Alicji do Krainy Czarów :D

Oto "Twoja ściana " hihi ;)))




Dzik i łosoś :D


Torcik :)))

My ... ;)))

I to tyle na dziś . Mykam do mężusia bo tu piszę i piszę a on 
czeka !!! ma urlopik i musimy się sobą nacieszyć !!!!!!!!! ;) 
Mam nadzieję , że będę z Wami tu na bierząco chodźby w nocy 
tu zajrzę ;))) Poza tym mam do pokazania kilka rzeczy ale to 
dopiero jak dojdą w docelowe miejsce ;))) To pa kochane
uściski wielkie i ogromne dla Was . Bardzo szczęśliwa Xymcia-dm :)



18 komentarzy:

  1. Szczęście płynie do Ciebie rzeką :)) Igielnik istne cudo! Imprezka full wypas, a i lokal gustownie urządzony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Igielnik jest śliczny, fajnie ozdobiony koralikami w okół. Naprawdę jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wygrana ! Gratuluję :))
    Muszę przyznać ,że zabawa mężowska...naprawdę wypasiona:)
    Nie dziwię się Waszym zadowolonym minom ;)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!! A knajpka robi wrażenie i to jedzenie! No, no, full wypas.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję cudnego igielnika, prawdziwe dzieło sztuki!!!:)
    Szczęściara z Ciebie i już:)))
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzielki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała przyjemność po mojej stronie! Niech igielniczek śmiało Ci służy zgodnie z przeznaczeniem!:)))) Buziaki ode mnie i Alanka!:****

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranych :))) Miłego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranych! Igielnik śliczny!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle szczęścia cię spotkało i radości , gratuluje , a nogi od tańcowania nie bolały ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jakoś nie bolały bo ja sobie wzięłam
      japonki ale ładne w cekiny - nie ma to jak
      wygoda !!! bardziej brzuch cierpiał... hihihi ;)
      Buziaki Wiolu !!! ;*

      Usuń
  10. Gratulacje ! Super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładnie Ci w tych błękitnych okularach :)
    śliczny prezencik, misterna robota!
    ps. skoro takie szczęście do wygranych masz to w totka zagrasz?
    miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w totka to raczej nie wygram ;)))
      To są Tynko turkusowe okulary i wiem,że
      są fajne i mnie stroją bo każdy mi to
      mówi :D Aha sorry za tą lawendę już pakuję
      i po niedzieli wyślę - obiecuję :)))
      Małż mi ciutek marudzi i miałam ważne
      XXX do robienia w ogóle tyle mam roboty ,
      że nie wiem co robić !!!hehe :***

      Usuń
  12. Z Ciebie to bije gejzer optymizmu, ja nawet jak się cieszę to nie umiem tak tego opisywać !!! co do wygranych to ja też miałam taką potrójną kumulację, a potem nastąpiła cisza, więc w przyrodzie pewnie tak to już jest....igielnik Cyber-Julki prześliczny!!! Z moim dziełem za chwilę mam zamiar wyjść na pocztę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja jestem optymista ??? - kiedś bardzo teraz już mniej
      hihihi bo choroby męczą ;) ale ostatnio mnie tyle
      miłego spotkało i życzliwości od innych , że mnie to
      bardzo uskrzydliło :D I postanowiłam brać z życia
      większymi garściami a jak !!! Tobie moja droga też szczerze
      tego życzę !!! - i nie daj się a jak złapie Ciebie handra
      to pisz do mnie śmiało kochana może uda mi się pocieszyć ;)))
      Gorąco pozDrawiaM !!!

      Usuń
  13. Xymciu kochana dostałam dziś paczuchę od Ciebie serdecznie Ci z Alusią dziekujemy wszystko cudowne i takie przydane chyba się bedę musiała jakoś odwdzięczyć bo naprawdę nie spodziewałam się tak ogromnego prezentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę ;D Odwdzięczać się nie musisz
      nie ma sprawusi kochana byle byś zadowolona była
      bo to tu jest najważniejsze ;))) Miłego popołudnia !!!

      Usuń
  14. Cudnie wyglądacie razem, a ten drobiazg jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)