Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

piątek, 17 maja 2013

Wiosna w moim ogrodzie ;)



Tak na końcu wiosna zawitała na kaszubach ale teraz
wszystko rośnie w takim tempie , że codziennie widać różnicę ;)
Napewno będzie więcej postów z tej okazji a dziś tylko
kilka zdjęć z mojej działeczki co by Was za bardzo nie zanudzić hihi :)))















Czaruś na trawce :D


z  tej okazji co jest wiosna a ja jestem radosna ogłaszam rozdawajkę
u Xymika -dm :) Zasady takie co zawsze czyli bardzo proste ;)


 Zabawa trwa do 1 lipca 2013r.
1. komentarz pod postem
2. Zdjęcie z podlinkowaniem na Waszym blogu
3. Być moim obserwatorem
4. No i chęci ;) 

Napewno coś dorzucę do tego co widzicie ;) A są to vintage hafciarskie nożyczki ,
osłonki do muffinek sztuk 12 oraz papier do scrapowania ;)  Losowanie 2 lipca ;)



A teraz uciekam na spacer tak piękna pogoda , że szkoda w domku siedzieć :)
Dziękuję za pamięć i witam serdecznie Ewelinkę w moim skromnych progach ;)
Idę ganiać na bosaka po trawce hihi a potem na otwarcie Arki Noe'go lecem ;)
Ciekawe jak będzie ??? być może coś w tv o tym  powiedzą ??? 
Pogoda cudna  i chyba będzie fajny dzień !!!!!  To pa ;)



84 komentarze:

  1. Bardzo fajna nagroda :)), staję w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny masz ogród!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ogród :) to i ja w kolejeczkę staję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnością zapisuję się do zabawy. Ogródek cudnie kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatki i śliczne prezenty , oj kusisz , i nie mogę ssie oprzeć tym pięknym pożyczką ..Staje grzecznie w kolejce..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród bajeczny, wiosna w pełni.
    Na rozdawajkę mam wielką chęć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ urocze masz widoki wokół domu - szczególnie gdy wszystko kwitnie :)
    Fajna rozdawajka - chętnie się dopisuję do listy - już ją zareklamowałam u siebie.
    Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  8. wow piękne te twoje kwiatki. Kocham naszą przyrodę i rzczywiście teraz wszystko nabrało tempa...oby oby bo naczekać się już nie mogę na słynne kaszubskie przepyszne truskaweczki
    no i oczywiście staję w kolejce po cukieraski. Nożyczki świetne i zresztą cała reszta- rozdawajka pełną gębą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne masz kwiaty w ogrodzie, uwielbiam wszystkie te które kwitną! :)
    chętnie przyłączę się do zabawy (1.07 mam urodzinki, he he)
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. staję grzecznie w kolejce i od dziś klepię zdrowaśki za powodzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny masz ogród :)
    Śliczne cudeńka przygotowałaś, chętnie stanę w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie Sabina

    OdpowiedzUsuń
  12. AAA!!!Byłabym przeoczyła, ale na szczęście jestem i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie masz w ogrodzie :))
    Zapisuję się na candy bo jak by nie inaczej ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką przyjemnością melduję się na stanowisku oczekiwania na losowanie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam szczęścia w losowaniach, ale muszę spróbować, bo cukieraski są super. Staję więc w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam do kolejki! Ostatnio mam szczęście do candy, więc może dobra passa nie minie?:)Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączam się i ja:) Może się uda;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie w ogrodzie , wszystko ślicznie kwitnie :)
    Nagrody w candy superowe, więc i ja staję grzecznie w kolejce. Może i mnie się trochę poszczęści !
    P{ozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kwiatki! a na rozdawajkę i ja się z przyjemnością zapisuję:-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niekończącej się wiosny w sercu życzę. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna ta wiosna jest... ach przepiękna:)

    Z przyjemnością dołączam do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Xymeczko kochana widzisz tak jestem zalatana,że nie wiedziałam,że organizujesz candy.Dopisuje się i grzecznie staję w kolejce po te cuda.Banerek zamieszcze jeszcze dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym pozytywnym wiosennym nastroju zapisuje się: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Xymciu kochana, już od dawna o takich "starusieńkich" nożyczkach marzę i grzechem byłoby nie spróbować.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super candy, zapisuję się:) pozdrawiam słonecznie. Ania- w małym domku

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też chcę ja też :) staję grzecznie w kolejce i uśmiecham się do takich cukierasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapiszę się również:)
    Posiadasz piękny ogród, pewnie ślicznie w nim pachnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Z wielką chęcią się zapisuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiiem jakim cudem przegapilam twoja zabawe.
    Juz sie zapisuje i staje w kolejce )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja staję grzecznie w kolejce z nadzieją w sercu, że mi się poszczęści (nożyczki- moje marzenie).
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się i czekam, czeka, czekam .... Może tym razem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki piękny ogród - szczęściara:) Oczywiście zgłaszam się do zabawy from ikartki.blogspot.com Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja się przyłączam do zabway :D Jak kolorowo masz na swojej działeczce :D Pozdrawiam cieplutko...
    Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie tu u Ciebie! Tak kolorowo!
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. super , pewnie że chcę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie u Ciebie :)) Z miłą chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. O kurcze!!! Jakie cudne te hafciarskie nożyczki!!!!
    Staje cichutko w kolejce bo i tak szanse mam nikłe. Podobno jak ktoś nie ma szczęścia w grach to ma szczęście w miłości :) a co gdy ktoś nie ma nigdzie szczęścia ?
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups przepraszam, podczytuję i oczywiście że zostanę na dłużej :-)

      Usuń
  41. Dziś u Xymci rozdawajka,
    ale nie tam żadne jajka.
    Cud,cuda,cudeńka,
    niech każdy nacieszy oczęta.


    Fajny blog, zapisuję do Ulu i na pewno będę częstym gościem.
    Ustawiam się grzecznie w kolejce i zapraszam do mnie.
    http://mrowkaagnieszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciesze się że tutrafiłam,z chęcią się zapisuję na twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja zgłaszam chęć zabawy ;)

    Ślicznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz śliczne kwiaty :) Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja z miłą chęcią zapiszę się na Twoją Rozdawajkę :)
    Banerek na pasku bocznym: http://evebellart.blogspot.com
    Do obserwatorów z chęcią dołączyłam...

    I przy okazji zapraszam na Candy do mnie:
    http://evebellart.blogspot.com/2013/06/przepisnikowe-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Hello!
    Please enter my name...
    I like your works! You are very smart! Congrats!
    I post in my sidebar:
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  47. zapisuję się z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. superaśnie ... w skrabki jeszcze się nie zagłębiałam , może uda mi się coś u Ciebie wygrać na dobry początek ...zapisuję się z ochotą

    OdpowiedzUsuń
  49. Zakochałam się w Twoim wiosennym ogrodzie ! Zapisuję się na rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne wspomnienie majowego ogrodu.
    Z przyjemnością pomarzę o Twoim prezencie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Staję w kolejce :) obserwuje Łucka, a banerek na gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Chęci są, resztę dopełnię za chwilkę !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako: I am no one
    banner: andzia-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Stoję grzecznie w kolejce,,kto wie,,,!Serdeczności!
    http://efemerycznie-margo.blogspot.com/

    Cudnie u Ciebie w ogrodzie!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. chęci są :D
    obserwuję jako Patrycja Solarczyk.
    banner everythingstartswithadream18.blogspot.com
    e-mial: pati18773@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo chetnie sie zglaszam.
    Niestety nie mam bloga i nie wiem czy moge wzisc udzial.
    Zostawiam maila gdybym jednak mogla.
    olkaa4@op.pl

    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale tu magicznie, zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Staję i ja do kolejki, bo rozdawajka jest atrakcyjna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam i zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. chęci są, obserwatorem jestem, banerek wklejam na pasek boczny :) czyli oczywiście - zgłaszam się! uśmiecha się do mnie ten papier do scrapbookingu ;)
    pozdrawiam!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie scrapuję, ale nic nie stoi na przeszkodzie- a reszta przydatna! Staję więc i ja w kolejkę po cukieraski!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  63. Love your garden! Thanks for the giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne prezenciki, stanę i ja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne kwiaty
    Ustawiam sie w kolejce po słodkości i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapiszę się, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  67. ale bym "se" narobiła, jak dobrze, że przypomniałaś, ja to jednak gapa jestem straszna,a tu takie cudne nożyczki czekają i inne skarby! oczywiście jako ostatnia jestem bez szans dla pana randoma, ale może ostatni będą pierwszymi;)))) kiedyś...
    ustawiam się w tej dłuuuuuugiej kolejce:)))))

    OdpowiedzUsuń
  68. Dobrze, że wspomniałaś w dzisiejszym wpisie o kończącym się Candy, staję w kolejce ... obserwatorem już jestem, a takie nożyczki marzą mi się od dawna, echhhhh powzdycham sobie ...

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się bardzo chętnie
    piękny ogród

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudny masz ogród, zazdroszczę. Zapisuję się po cukiereczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. obserwuje, banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    a ja dziekuje za zabawe i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  72. Zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Staję sobie na końcu pięknego ogonka:-)
    I nie zamierzam potem uciekać z obserwujących Cię:-) Bardzo mi się tu podoba, z kawą w ręku nie raz i nie dwa będę tu wpadać:-)
    Ale masz piękny zwierzyniec:-):-)
    A za kilka dni zapraszam do siebie - strzepki-okruchy.blogspot.com - na moją nową loteryjkę:-) Jeśli Ci się spodoba, bardzo ciepło zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Również się na to piszę !
    http://beatka2041.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja także się zapisuję baner na http://efkakartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuję się, baner na blogu http://masasolna-martyna91.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  78. Chęci oczywiście ogromne ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję, banner jest, więc czekam na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  80. Fajne zdjęcia ;) Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudne kwiaty. Widać wprawną rękę :) A Czaruś prześliczny.
    Więc po candy ustawiam się i ja :) Banerek w bocznym pasku :)
    www.revi-art-hm.blogspot.com
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)