Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

czwartek, 28 listopada 2013

Kto rano wstaje ...


Z okazji 2 rocznicy blogowania ;)))


Kto rano wstaje ten prezenty od Xymci-dm :) dostaje !!!
Tym razem bez żadnych zasad ;))) Kto do 10.12.2013r.
wyrazi chęć przygarnięcia moich prezencików z 
" Morskimi pozDrowieniaMi " ten otrzyma powyższy
prezent - rzeczy w morskim klimacie :D
Do tego dorzuciłam świąteczne foremki i stempelki !!!
Nigdzie nie wstawiamy i nie informujemy o mojej 
zabawie chcę aby prezent otrzymała osoba , która 
lubi mój blog i jednak czasami do mnie zagląda !!!
Spośród osób , które się zgłoszą wylosuję tę jedną ,
która otrzyma ode mnie morski prezent .
Losowanie 13.12.2013r. w piątek hihi
zobaczymy dla kogo los będzie łaskawy ;)))
Postaram się aby prezent do wylosowanej osoby 
dotarł do Świąt Bożego Narodzenia !!!


Buziole wielkie dla Was :***

29 komentarzy:

  1. Ciekawe czy piątek 13-ego jest dla mnie szczęśliwy ?
    z przyjemnością rozpocznę kolejkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam prezenty , więc jestem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staję następna w kolejce... Blogaska sobie obserwuje od niedawna... Morskie klimaty chętnie przygarnę i tego foremkowego renifera/łosia to już w szczególności????

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja i ja staję w kolejeczce:))))
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego najlepszego z okazji 2 rocznicy!!! miłego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja też staję w kolejce :) No wszystkiego najlepszego z okazji 2 urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zabawy blogowe pół żywota nad morzem spędziłam prawie że tam mieszkałam a teraz mi go brakuję więc staję grzecznie w ogonku i życzę rocznicy
    buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się ustawiam:))))))) gratuluję i życzę kolejnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię, ja lubię!:) Ustawiam się.:) Gratuluję drugiej rocznicy i życzę trzeciej... i czwartej.... i kolejnych, a co!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnę te piękne prezenty:)13 będzie rocznica poznania z Mężem, więc liczę na powodzenie w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja z chęcią sprawdzę czy 13-ty będzię moim szczęśliwy dniem :) Chętnie przygarnę Twoje morskie prezenty

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje 2 latek blogowania.
    Bardzo fajne prezenty, a sposób podzielenia sie nimi bardzo oryginalny
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 latek :-)
    Piękny wiek. Życzę Ci jeszcze wielu, wielu świetnych projektów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ja też bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :-)
    choć nie za dużo pisze ale regularnie zaglądam :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha ha :) Przeważnie jak się wpisuję to mam numer 13:) Może tym razem przyniesie mi szczęście:)
    Gratuluję dwóch latek i zyczę wszystkiego najlepszego na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że lubię do Ciebie zaglądać:) Dlatego dołączam do kolejki życząc wielu następnych lat w blogowym świecie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego nie? Chętnie ustawiam się w kolejce.
    Gratuluje 2lat i życzę kolejnych!
    Bvzka

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubi e do Ciebie zaglądać choć nie zawsze zostawiam ślad po sobie - postaram się poprawić.
    Gratuluję rocznicy i życzę wielu owocnych lat blogowania.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce - 13 nigdy nie była dla mnie pechowa więc może tym razem będzie szczęśliwa...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!!! Dwa latka to już coś:-) Oczywiście ustawiam się w kolejce:-)
    Buziaki:-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się ustawiam.
    Życzę jeszcze wielu pomysłów.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję dwóch latek blogowania!
    I jak tu się nie ustawić w kolejce, gdy tak kusisz wspaniałymi prezentami :))
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  21. I Ja się chętnie ustawiam w kolejce;)
    Gratuluje 2 rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  22. O jak super, już dwa lata, gratulacje. Ja też się zapisuję na te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Kto rano wstaje ... " aż muszę dokończyć to zdanie.. ten idzie do pracy. Tak tylko mi się to kojarzy;p Gratuluję dwóch latek:) Chętnie zapiszę się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana..to coś dla mnie w tej chwili, bo nie miałabym jak wstawić banerku, bo ostro w pracy jestem..myślałam, że się wpiszę, a później to uzupełnię, ale skoro tak...ustawiam się w kolejce..gratuluję dwóch latek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja sie przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Patrzę i sprawdzam i mnie tu nie ma , już sie poprawiam , zapisuje się i czekam na losowanie ,,,

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja to info ominęłam?? Nie wiem, ale juz ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Daleko mi do morza i zupełnie nie po drodze. A chciałoby się coś z tych klimatów, ech....
    13- tki w piątki mnie lubią, więc .....:-))))

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze 13 i piątek były moimi szczęśliwymi dniami... Może tym razem uda mi się zdobyć te fantastyczne drobiazgi !!! Jestem pełna nadziei...
    Gratuluję bloga :)
    Pozdrawiam
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)