Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

wtorek, 27 sierpnia 2013

Kartka z wakacji - miłe wspomnienia ;)



Istota wspomnień polega na tym, 
że nic nie przemija.

                                                Elias Canetti

Tak dzisiaj  podsumowanie z zabawy u T-Reni kartka z wakacji ;)
Jakie to miłe otrzymać kartkę od osoby w tym czasie kiedy
człowiek się relax'uje  . Dziękuję dziewczynom za wasze
wakacyjne karteczki - karteczki otrzymałam od :


1 karteczka jest od  Szczęśliwy zakątek


2 karteczka jest od Babusiowych robótek


3 karteczka jest od Nawanny


4 karteczka jest od Diany


5 karteczka jest od Czarnej Damy z Misiowego zakątka


A tu wszystkie karteczki razem - uroczy widok ;)
Dzięki dziewczyny za zabawę ;)))



Nie zapomnijcie dziewczyny , że pisanie listów czy chodźby wysłanie kartki
z wakacji to najlepszy dowód , że myślicie od danej osobie ;) Chyba widać 
jeszcze korespondencja kartkowa żyje bo wybór jak narazie rewelacyjny :D
a tak wyglądały moje kartki  z wakacji mam nadzieję , że wszystkie doszły ;)



Oki to pochwalę się jeszcze lewą stroną
kartki a co mi tam - fantazja to mnie
jednak często ponosi hihihi a jak :D
Ale jakoś tak nie lubię tylko samych
pozdrowień wysyłać !!!



ps: Chciałam jeszcze dodać iż moje kartki wysłałam  z mojego
miasteczka bo taka ze mnie gapa i zapomniałam , że poczta 
w soboty w Karwi jest albo nieczynna albo krócej pracują i 
już nie zdążyłam  ich tam wrzucić a nie miałam znaczków !!!
Ale to chyba nie aż tak ważne hm???  hihihi    ;)))


SŁONECZNEGO DNIA dla Was kochane ;)))


3 komentarze:

  1. :)Bardzo mi miło,że choć w ten wirtualny sposób mogłyśmy się poznać:)A wspomnienia warto pielęgnować i sięgać do nich,aby wywołały uśmiech na naszych twarzach:) Pozdrawiam :)Beata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że dotarła. Pozdrawiam cieplutko, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę , że zabawa sie udała , karteczki dotarły w komplecie :)
    Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)