Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

czwartek, 9 lipca 2015

Moja Metryczka ;)


Zabawa pochodzi z bloga
Hubka38 i tutaj są zasady :



A teraz moja metryczka:

1. Nick/imię
Xymcia-dm /Beata

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? 
Jakie techniki podziwiasz?
Dobra frywolitka  i rzeczy robione na szydełku bądź drutach 
sama w tych technikach nie pracuję :(
Zresztą rzeczy hand made bardzo pożądam hihi ;)


3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?
W czym jesteś najlepsza?
To czy jestem najlepsza to już zostawiam ocenie innych ;)
Dobrze czuję się w haftowaniu zarówno XXX jak i hafcie kaszubskim
haft płaski nie jest mi obcy . Ostatnio haftowałam koralikami i 
wyszło oki ;) decupage , soutage , filc , szycie nie są mi obce ;)

4. Trzy ulubione kolory to…..
Czarny , biały oraz ostatnio turkusowy 

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie lubię brązu i żółtego .

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Lubię przydasie, szczególnie do haftu np: kanwa , len , 
bawełna do haftu płaskiego
Nożyczki , bobinki , mulinki !!!
 --- może też być do robienia kartek ;)


7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Tak noszę ;) Kolczyki , bransoletki oraz wisiorki ;)

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. 
w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Koronki ,Lilijka , róża , przyroda ;)

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Lubie kawę sypaną może być każda ( robię w kawiarce ) 
z herbat lubię Earl Grey'a  zwykłego i jaśminowego
inne czarne herbaty ze sklepu eko ;)
Zielone sypane też mogą być ;)


10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Uwielbiam czekoladę toblerone !!!
Czekolada gorzka i zwykła mleczna z orzechami 
oraz nadziewane batoniki typu " Pawełek " 
Uwielbiam też żelki , kukułki cukierki oraz
Malaga ,Tiki -taki  i Kasztanki  hehe :p
W sumie wszystko zjem :p


11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? 
Jeśli tak, jaki gatunek?
KSIĄŻKA TAK ALE TYLKO KULINARNA !!!
ew. do czytania fantasy typu Hobbit czy Władca pierścieni ;)
oraz mogą być gazetki robótkowe zwłaszcza xxx  i książki
oraz stare foldery o hafcie jakimkolwiek ;)


12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Mógły być np: maseczki do pillingu , oczyszczające , ściągające
i takie co nawilżą i odświeżą skórę w 5 minut ;)
No i odmłodzą hahahaha :p


13. Chciałam jeszcze dodać....
Każdy prezent darowany od serca mnie cieszy 
dodaj jeszcze tylko naparstek i kartkę z odręcznym 
pozdrowieniem i wsio gra hihi :p


14 . Urodziny mam ...
15 marca  a imieniny obchodzę 6 września 
i dodatkowo 8 marca bo kiedyś nie było tych we wrześniu hehehe ;)



11 komentarzy:

  1. hejka- w bazie już figurujesz:-D A zastanawiałam się czy "x" pozostanie puste. Choć, nie obraź się, czekałam najbardziej na ...X-mena;-) Lecę pooglądać Twój blog! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi no X-men to ja wiem , że wy pożądacie dziołchy hihi ;)
      I może dlatego zgłosiłam się --- "X " nie może być pusty przecież :p
      Bardzo serdecznie pozDrawiaM :)

      Usuń
  2. Ja wiem tyle, że masz najlepsze poczucie humoru:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to czuć to na blogu hehe nie no tak pytam
      bom ciekawa czy da się to wyczytać między haftami :D
      I chętnie taki uśmiech roześlę jak trzeba --- a co trzeba się dzielić ;)

      Usuń
  3. fajnie się dowiedzieć więcej o tobie Beato - ja jeszcze nie zrobiłam tego kroku ale myślę że końcem miesiąca napiszę taki post - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas się zapisać ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. No po co te wahanie ? czy będą wymianki czy nie
      zawsze można sobie mieć tę metryczkę hihi ;)

      Usuń
  6. Witaj Imienniczko :) Ja obchodzę od dzieciństwa Imieniny w marcu :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)