Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

czwartek, 15 sierpnia 2013

Prosiaczek ... :D




„-Puchatku? -Tak Prosiaczku?
 -Nic powiedział Prosiaczek biorąc 
Puchatka za łapkę 
- Chciałem się tylko upewnić, że jesteś.”




– Prosiaczku, nie masz ani krzty odwagi!
– Niełatwo jest być odważnym 
– odparł Prosiaczek, 
lekko pociągając noskiem 
– kiedy jest się tylko Bardzo 
Małym Zwierzątkiem.




Wiesz, Prosiaczku... miłość jest wtedy... 
kiedy kogoś lubimy... za bardzo.


Miłego niedzielnego popołudnia ;)  Wielkich przyjaźni , dużo 
odwagi oraz tej jedynej wielkiej miłości !!! Mi tego nie brakuje i
Wam tego życzę z całego serca :))) UŚCISKI WIELKIE  ;))) 



15 komentarzy:

  1. Jakie piękne, żywe kolorki w tym hafciku!
    Proste słowa, ale jakie znaczące.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne "xxx"...uwielbiam mądrości Kubusiowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to potrafisz mnie mile zaskoczyć . uwielbiam prosiaczka i kłapouchego ,,śliczny hafcik ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty aby dzisiaj nie wykupiłaś przede mną porcelany fioletowej ,,Tak mi coś pasuje ten kolor do ciebie ..

      Usuń
  4. Uwielbiam to Bardzo Małe Zwierzątko :) Śliczny portret :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ulubiony cytat :) uwielbiam prosiaczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosiaczek urocy.
    Jadę na Słowację, będę pamiętać o naparstku, meila do Ciebie napisałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny mały przyjaciel :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Cieszę się, że karteczka dotarła, i że dzięki niej trafiłam do Ciebie:)
    Pozdrawiam, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki on słodki! Co do cytatów: nic dodać, nic ująć.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne życzenia dla Nas wszystkich. Tego mi trzeba ! Dziękuję :) Prosiaczek uroczy oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosiaczki są super:)Śliczniutki:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)