Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

czwartek, 22 sierpnia 2013

22.08 ---- 7:20 rano ....... ;)




Tak dzisiaj mieliśmy nasze święto :D Mój ukochany synek
teraz już duży kawaler  - obchodził dziś swoje święto !!!
Stuknęła Mu okrągła 10 -tka !!! Jak każda mama kocham Go
nad życie i urodzinki staram wyprawiać co roku !!!
Tym razem spędziliśmy dzień aktywnie !!!
Najpierw byliśmy w kinie na Smerfach 3D !!!
Śmiechu co nie miara zresztą to moja ulubiona bajka z
moich dziecinnym  lat ---  uwielbiam ją do dziś hihi !!!
Lubię takie wyjścia - to czas tylko dla naszej rodzinki !!!




Była z nami  kuzynka z synami I MY :)
Potem w domu gry i zabawy i jakoś zdjęć nie mam tak nas
to pochłonęło :D A my z kuzynką same ( prócz 1 drinka co wypił mój tata )
taką sobie małą 0,700 butelkę grandsa  wypiłyśmy hihihi i wieco co
trzeźwa jestem na maxa nic na mnie to nie podziałało hehe ;)))
A co trzeba było uczcić urodzinki synka hihi hehe :D
Zobaczymy tylko czy rano głowa nie będzie bolała :O
Dzieciaki jadły co chciały , robiły co chciały to był fajny szalony dzień ;)
Kurczak na piwie , pizza , frytki uffffffff na szczęście ogarnęłam
w kuchni wszystko i teraz jestem już po kąpieli !!!
Co za spokój i relax  --- o dzięki Ci Panie !!! Do następnego hehe ;)











Wszystko dla mojego kochanego solenizanta :***
W Jego ostatnio ulubionym stylu militarnym :) 
Kocham Cię synku 101 lat i spełnienia marzeń !!!
Twoja mama , tata i cała rodzinka !!! :***

Ps: Przepraszam jeżeli nie wejdę dziś na wasze blogi i nie
dam komencika ale padam na nos :))) Do następnego !!! 
           DOBRANOC pchły na noc hihihihihihi :***


13 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Twojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat dla synka . to sobie poszalałaś ,
    na 3D byłam z córkami na Persy Jackson ,,Ludzi było aż 11 z nami na Sali ,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho ! Ho!
    No to okrągła rocznica była :D
    Wszystkiego najlepszego dla synka i co najważniejsze spełnienia marzeń !!! :)
    Uściski serdeczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych wspaniałości dla wspaniałego synka!!!
    Ja tu widzę, że nie tylko tort w stylu militarnym, ale i obrus :)) niezła zadyma z tymi świeczkami :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy birthday to your son, looks like he had a great day!

    OdpowiedzUsuń
  6. To już młody przystojny mężczyzna - niech szczęście w życiu go nie omija, wszystkiego dobrego, a nade wszystko zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego co najlepsze dla solenizanta, widać że urodziny były udane

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta - niech spełniają mu się marzenia.
    Widać, że impreza się udała - i o to przecież chodziło.
    Pozdrawiam weekendowo :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała impreza!
    Wszystkiego najlepszego 10-latkowi no i Mamusi bo to zawsze też nasze święto , prawda? :)))))
    Pozdrawiam Kochana i bardzo dziękuję za życzenia dla mojego synka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego :)). Wspaniale spędzony dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego dla synka !!! Widać, że fajnie się wszyscy bawiliście. Tort "moro" jest super !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione, ale szczere - sto lat dla synusia:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)