Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

środa, 14 sierpnia 2013

Kartki na imieniny .



Nie wiem czy moja kartka do Usa doleciała cała i zdrowa
na Ani blogu też cisza ale jakby co to ja wywiązałam
się z zadania i do Ani poleciała taka karteczka !!!




Chciałam Anię przeprosić , że nic do paczki nie dorzuciłam 
ale nie znam się na przepisach czy można przesyłać słodycze
i tak dalej czy paczka wtedy dłużej idzie , ojjjjj wiem , że nie ma
Ani chyba w domu więc polecony odpadł bo kto by to odebrał ???
Ale karteczkę z sercem robiłam mam nadzieję , że się podoba ??? :D


Biała karteczka dla Diany , żółta dla Ani ;)))
Tak dla porównania bo jedna ma guzik a druga nie !!!

Dzisiaj zaś doszła karteczka do Diany ponoć jest zadowolona 
więc i ja się bardzo cieszę :D Jeszcze raz kochane dziewczyny 
wszystkiego naj naj lepszego z okazji waszych imienin :***










Mąż ma urlop ale pogoda nam pokrzyżowała ciutek plany i
jestem zła a na domiar tego miał teraz telefon , że w firmie jest 
potrzebny ale mam zły humor  grrrr !!! Nie wiem co dalej ale
w piątek jedziemy na Jarmark Dominikański a co dalej nie wiem :(
Oki uciekam bo idem do kuzynki na winko bo syn idzie tam na noc !!!
Udanego wieczoru dla Was i witam Donię wśród moich obserwatorów
zaglądaj i pisz kiedy chcesz :))) Trzymajcie się kochane babeczki !!!
Wieczorkiem do Was napewno zajrzę - uściski wielkie !!!!!


ps: Napiszcie mi która babeczka fajniejsza z guzikiem czy bez ???

23 komentarze:

  1. Obie są rozkoszne, ta z guzikiem bardziej mi się podoba ze względu na kolor kartki (ja nie lubię żółtego koloru, więc nie jestem obiektywna):)A zdradź, co to za kanwa z takim fajnym motywem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku ta kanwa to jest DMC z nadrukiem właśnie
      specjalnie kazałam kobietce sobie do sklepu
      sprowadzić i teraz chyba tylko ja ją kupuję hihi
      bo jeszcze sporo tego w sklepie ma . Jestem z tej jednej
      bardziej zadowolona w te listki jakby bo mniej się
      gniecie !!! A ta na żółtej kartce mimo prasowania i
      tak mi zostawiła to zgniecenie grrrr :/
      Fajne są te kanwy na kartki właśnie nie trzeba dużo
      iksować a efekt chyba jest ?!? ;)))

      Usuń
  2. Obie karteczki śliczne, bardziej podoba mi się ta bez guziczka, ale babeczki mimo wszystko na obu są bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful cards, very pretty (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kartki bardzo ładne a babeczki smakowite :)), choć bardziej podoba mi się haft bez guzika

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaczne te karteczki :) a jeżeli miałabym wybierać, to wolę te z wisienką haftowaną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie fajne a z guzikiem bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki! ja bym wybrała tę bez guziczka chociaż z guziczkiem też baaaaardzo fajna:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie smakowite!:) Obie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki cudowne mnie się z guzikiem podoba i już się nawet zastanawiałam czy ją w ramkę nie oprawić i w pokoiku Ali nie powiesić :) i jeszcze raz dziekuję za wspaniałe prezenty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))) Oj a ja taka gapa mogłam nie pisać tego
      " w dniu imienin " bo czysta kartka by ładniej wyglądała
      ja właśnie też bym taki haft do rameczki dała szkoda
      co by się w szufladzie kurzył !!! Może te moje bazgroły
      zakamuflujesz jakoś ??? Muszę robić wydruki bo odręczne
      pismo tu jakoś mi na wykańczanie kartek nie pasuje co
      innego w środku ;))) Buziaki wielkie !!!

      Usuń
  10. ślicznie wyhaftowałaś!!Ja dawno już nic w tym temacie nie robiłam,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to ostatnio tylko XXX iksuję
      decu , sutasz jakoś mało jakoś te xxx
      mnie bardziej pociągają i nie mam brudnych
      rąk od farb hihihi - pozDrawiaM ciepło ;)

      Usuń
  11. Ładnie wyhaftowałaś babeczki. Na początku myślałam, że ta bez guzika jest ładniejsza, ale jak się dłużej przyjrzałam, to w sumie obie wersje mi się podobają ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Babeczki są śliczne !!! Mi osobiście bardziej podoba się ta z guzikiem :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę jednak zdania podzielone hihihi na te
    babeczki myślę ,że guzik nie jest zły tylko
    mógł być ciutek mniejszy !!! pozDrawiaM Was
    wszystkie moje drogie kochane babeczki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie babeczki świetne - trudno wybrać, która lepsza :)
    I bardzo fajny efekt daje ta kanwa.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Apetyczne babeczki , obie mi sie podobają ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm, słodziutkie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)