Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

wtorek, 27 sierpnia 2013

Prezencikowo ... skarby na plaży :D



Jak wiecie wygrałam zabawę u Ma .Kra . i oczywiście przesyłeczka
już dawno dotarła do mnie cała i zdrowa ;) Dziękuję Ci kochana dziewczyno
naszyjnik to istne cudeńko ;) Wiem ile serca w to włożyłaś bo to , że jest coś
małego nie znaczy , że mniej pracy w to wkładamy ;) Jaką trzeba mieć pewną
rękę na takie maleństwa to się domyślam bo czasami też coś małego robiłam
tyle , że nie haftem płaskim ;) Cudne kolorki , wszystko pięknie i czysto
wykonane ;) Śliczne i pięknie dobrane ze sobą kolorki , przechodzące jeden
 w drugi czyniąc haft trójwymiarowym z super odcieniami !!!
Jesteś niesamowita kobietko !!! Jeszcze raz pięknie DZIĘKUJĘ !!!
Sama chyba muszę sprubować tego rodzaju haftu bo co
prawda kiedyś coś tam robiłam haftem płaskim ale kiedy to było ... !!!

a OTO dzieło od Ma.Kry.






Hafcik chyba trafił w dobre ręce i teraz non-stop z nim łazikuję
dumna jak paw ;) Nie ma to jak nad morzem z tym cudnym naszyjnikiem :D
Pasuje tu jak ulał hihihi ale skromna jestem :) Nawet Gollumek sobie
ponosił ten nasz nowy skarb :))) ( chodź ciągle dopytywał o pierścień hehe )




Mamo Ty mi tu nie zamydlaj oczu tym
naszyjnikiem !!!-  ja się pytam gdzie jest mój 
jeden jedyny w swoim rodzaju = my precious !!!
PIERŚCIENIA chcę !!!



No i tyle drogie dziewczyny ;) Gorące i serdeczne pozdrowienia znad morza
pogoda jeszcze słoneczna i cudna ;) Niedługo kolejne opowieści Gollumka
z naszych wypraw oraz inne zaległe posty ;) Teraz uciekam na miasto po
wyprawkę do szkoły dla syna bo to czas najwyższy hihihi - buziole dla Was :*

11 komentarzy:

  1. Gratuluję ślicznego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, tylko pozazdrościć! Świetny i bardzo pasujący entourage dla medalionu.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezent świetnie się wpasował w opowieści, nie dość że skarb to z piaszczystą wyspą :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba ci zazdroszczę , tego prezentu ,,A gdzie obiecane naparstki ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam - będą , będą pilne sprawy miałam
      i posty się przesunęły hihi więc Violu jeszcze
      chwilka cierpliwości kochana ;)))

      Usuń
  5. Oj słodzisz....., ale dziękuję. Cieszę się że się podoba... cudne zdjęcia zrobiłaś, szczególnie drugie gdzie zachodzące słońce dało dodatkowy efekt !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukru nigdy za wiele - no chyba że
      na dietę przechodzimy !!! pozdrówki ;)

      Usuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)