Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

czwartek, 8 sierpnia 2013

Łapacz snów i naparstki ;)



W ostatnim poście u HAFTY TINY poczytałam sobie o łapaczach
snów .Ja właśnie postanowiłam pokazać mój łapacz snów i to dla
Ciebie Tino ;) Mój w porównaniu do Twojego to nic wielkiego
--- Twoje są przepiękne . A taki oto zestaw kupiłam kiedyś w
jednej z sieciówek po przecenie za chyba 2 zł hehe :)

Tak to wyglądało :)



A że mnie się nie chciało skręcać tych
rzemyków to tylko serwetkę przyszyłam i 2 ozdóbki dałam ;)
Nawet jak tak pomyślę to ostatnio nie miewam głupich snów
i być może dzięki łapaczowi tak jest --- więc cieszę się bardzo !!!
Kiedyś napewno lepszy sobie zrobię a dziś o taki mój skromniś hihi .


Prawa strona ;)


Lewa strona ;)


Aha mój syn też ma taki mały łapacz snów na szyję bo sobie ostatnio zakupił
w indiańskiej wiosce jak byli na wycieczce klasowej  potem dokleję foteczkę ;)


TU BĘDZIE FOTECZKA 


Nie wiem czy to prawda z tymi łapaczami snów czy nie ale nie zaszkodzi mieć
a i ładna ozdoba do powieszenia w oknie jest . Mąż się śmieje , że to jest
napewno łapacz ale kurzu hihihihi i tu ma chyba ciutek racji ;)))
Oh te chłopy przecież to i tak nie oni te kurze muszą ścierać !!!
Dobrze , że chociaż dbają o żonki :D Ja jak zwykle naparstki od
mężulka dostałam z niemców :D







Nawet Jemu się to moje hobby podoba kupuje mi te naparstki namiętnie hihihihi .
Oki teraz uciekam już spać  oby łapacz snów czuwał !!!
Dzięki za wasze odwiedziny o dobre słowo bardzo podnosi mnie to na duchu .
Dzięki , dzięki , dzięki :***  I do usłyszonka niebawem :)))


17 komentarzy:

  1. świetny jest, jednak z piórkami efekt całkiem inny, moje chyba bardziej łapią kurz, tu się zgodzę z szanownym małżonkiem:)))))zbierasz naparstki? a za nie długo będę w Stegnie to gdzieś daleko od Was?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stegna jest za Gdańskiem , do mnie jeszcze
      tak ze 3 godziny jazdy pociągiem ;)))
      A na długo tam jedziecie ??? A może gdzieś
      się spotkamy np: w Sopocie ???
      Bawcie się tam dobrze i dużo słońca życzę ;)))
      Tak zbieram naparstki ale narazie tylko ponad
      20 sztuk mam ;)

      Usuń
  2. Naparsteczki sliczne...dobrze mieć męża ,który podziela pasję ;)
    A łapacz snów...muszę przyznać ,że na podusi jeszcze nie widziałam...ale efekt boski :)
    Pozdrowienia słoneczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo pięknych snów ci życzę! :) Pokaż kiedyś całą kolekcję naparstków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naparstki piękne! Pochwal się jak dużą masz już kolekcję.
    Zawsze miłych snów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafilam tu przypadkiem, a temat mi bliski, bo akurat mieskam w US. A lapaczy tu pelno!
    Taki bardzo polski wyszedl Ci ten lapacz snow:) Fajny, choc w kuchni chyba nie spisz, co?
    Nie wiem co tina pisala, bo nie wchodze do niej, ale taki lapacz to ma lapac te zle sny i przepuszczac przez dziurki te dobre:) I chyba ten Twoj dobrze dziala, wiec najwazniejsze:)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anko ;)

      Ja nawet nie wiem jak orginalne łapacze snów
      wyglądają wiem ,że dziewczyny na szydełkach
      cudne robią a ja nie umiem na drutach to sobie
      z serwetki zrobiłam ;) A czemu bym miała w kuchni spać ???
      Chodź u mnie to gdzie śpię się nie liczy byleby w dobrym
      towarzystwie i nie raz w dziwnych miejscach się spało hehe
      i nawet w kuchni oraz na klatce schodowej ale to już inna
      i długa historia !!! pozDrawiaM ;)))

      Usuń
  6. Może i łapacz kurzu ale za to bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten Twój łapacz snów:)
    a naparsteczki prześliczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie ci wyszedł łapacz snów , niech ci dobrze działa ,,
    U mnie niestety było na odwrót , dziewczyny kazały je ściągnąć u nich w pokoju bo sny miały straszne , zbiegiem czasu u mnie z okna znikł. Nie pamiętam jak na mnie działał ,,
    Dziękuje za miłe słowa jakie u nie zostawiasz ,,

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw wyczaiłaś - a sznurki i koraliki zawsze możesz doczepić jak zapragniesz mieć inną wersję łapacza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te naparstki, a z tymi łapaczami snów jestem jakoś całkiem do tyłu.Przyjrzałam się Twojemu, muszę zerknąć do TINY, tak ku rozjaśnieniu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello

    Your dream cstcher is beautiful and the thimbles are very pretty.
    Happy weekend (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa Meggie ;)
      Gorące pozdrowienia Tobie ślę ;))) :*

      Usuń
  12. Cudne naparstki do kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie witam kolejną Zbieraczkę i już dodaję do podglądanych oczywiście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)