Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

sobota, 3 sierpnia 2013

Sal Lizzie Kate - Sierpień ;)

Widzę , że wszędzie pustki mnie też kilka dni tu nie
było pogoda super słoneczna była więc spędzam czas
poza domem !!! Dziś za to kolejna odsłona obrazka
z zabawy u Hanulka . Piękne , super żółciutkie słoneczniki !!!


Czy widzicie czający się cień na słoneczniku ???

Proszę o to ten cień --- pasi konik ;)

Ten pasi konik to w ogóle był szalony potem zleciał mi na głowę i bzyczał
co jak co wystraszył mnie ten gałgan i możecie mi wierzyć lub nie potem jak 
Mu fotkę pstrykałam to jak siedział na płocie to wkoło szczebla się kręcił 
jakby się przede mną chował hehe ale i tak mu fotkę cyknęłam !!!



Potem nawet żabusia mi do fotki pozowała i chciałam powiedzieć , że
chyba połknęła tę osę co miała być na hafcie hihihihihi  :D 
( potem nową dohaftuję  ;))) chociaż mi słoneczniki się z ptaszkami
kojarzą  bo zawsze na jesień siedzą non- stop na słoneczniku :D !!! ) 
Jak mi się uda kiedyś fotkę cyknąć to tu dokleję ;))) 
W sumie to zawsze dla nich sadzimy z tatą te słoneczniki !!! 







Brzoskwinki mi dorastają i o dziwno w tym roku może ze 2 kilo zebiorę
wkońcu drzewko zaczyna dobrze owocować - czekam z niecierpliwością  !!!




Słoneczne pozdrowienia dla Was dziewczyny - trzymajcie się i
dużo słońca Wam życzę wkońcu mamy lato !!! PA  ;)


Aha z tego wszystkiego i z tych emocji zapomniałam 
pochwalić się Wam iż wygrałam zabawę u Cyber-Julki
zgadłam ile WAŻY KOLCZYK !!! Bardzo się cieszę 
a na prezencik od Cyber -Julki będę czekać bardzo 
bardzo niecierpliwie --- chyba mi się nie dziwicie ??? ;))) 
Dzięki Cyber -Julko za tę superaśną zabawę !!! Cmok :*


22 komentarze:

  1. śliczny hafcik a jakie piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczniki przepiękne i te prawdziwe i te haftowane! A z tymi ptakami to masz zupełną rację, tylko czekają aby je wyjadać :))
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z żabką ten haft wygląda ciekawiej :)
    u mnie tradycyjnie pszczoła ;)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Post na łonie przyrody;) Zwierzęta u Ciebie dorodne;), a i owocom niczego nie brakuje:)
    Gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nagrody, a słoneczniki są śliczne! Mam podobne w ogrodzie, tyle, że są ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny hafcik i zdjęcia, choć za konikami nie przepadam :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wygranej:)
    A słonecznik...sliczny i bardzo adekwatny do panującej pogody :)
    Uściski:0
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam słoneczniki i te Wasze SALowe śledzę ;)
    a na blogu "Cyber-Julki" dawno temu byłam...onieśmielona jestem Jej pięknościami, które tworzy!!

    pozdrawiam
    ps. SWOJSKIE brzoskwinie!!!???
    ja też chcę!!
    bo na tych kupnych to zęby można połamac!!
    :( i smaku nie mają :(

    pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już w zeszłym roku kilka zjadłam
      i wierz mi pycha były sam miód !!!

      Tak Cyber-Julka to bardzo zdolna dziewczyna
      też z zapartym tchem zawsze wchodzę na Jej bloga !!!

      Usuń
  9. Uwielbiam słoneczniki i sierpień , bo mam urodziny nie długo ,,
    Ciekawa jestem , a co , jekie śliczności dostaniesz ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też --- pewnie małe dzieło sztuki !!!
      Mój synek też ma w sierpniu urodziny więc
      powoli szykuję Mu imprezkę ;)))

      Usuń
  10. Piękne mamy lato ! Fajną przygodę z pasikonikiem miałaś :)) Śliczny haft i roślinność wokół :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej:))))a konik to potrafi psikusy robić.Trzymam kciuki za brzoskwinie i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello

    I've just discovered your lovely blog.
    August is such a lovely finish and I love the red sunflower and your peach tree.
    Congrats on winning the competition!
    Hope you have a good week (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę po polsku bo z angielskim w pisowni
      bardzo słabo - wybacz hihi :)

      Cieszę się ,że blog Ci się podoba zaglądaj kiedy
      chcesz moja droga Meggie ;))) Tydzień był w miarę
      udany i bardzo gorący !!! ufffffff
      Ja uwielbiam wszystkie kwiaty a słoneczniki są
      takie radosne jak słońce :)))
      pozDrawiaM bardzo ciepło Meggie ;)))

      Usuń
  13. Pięknie wyglądają wyszyte słoneczniki na tle takich prawdziwych :)
    Ani mi nie mów o konikach polnych. Rok temu nagle coś zaczęło hałasować w pokoju, odwróciłam się i zobaczyłam Konia Polnego (miał ponad 10 cm długości) na kubku - matko zaczęłam piszczeć bo się boję takich stworów - potem już bez emocji żałowałam że nie zrobiłam mu zdjęcia. Może nie byłoby w tym nic dziwnego, że przyleciał do mnie przez okno - gdyby nie fakt, że mieszkam w mieście, na osiedlu, na 3 piętrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie sobie poleciał ale
      to możliwe wkońcu mają duże skrzydła !!!
      Ja to w sumie nie boję się żadnych owadów
      czy innych stworzeń o ile nagle na mnie nie
      wskoczą na głowę bo tego nie lubię hehe !!!

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia! Pasikonik bardzo okazały:-) Słoneczniki super!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję pięknie dziewczyny za te pochwały
    a jeżeli chodzi o pasi koniki to raczej przyjazne
    nie są - są za to bardzo fotogeniczne hihi .
    Zdjęcia i tak są słabiutkie bo tylko telefonem je cykałam !!!
    Nie zawsze mam chęć latać z moim Nikonem hehe ;)
    pozDrowienia dla Was wszystkich ;***

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)