Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

wtorek, 20 sierpnia 2013

Wyjazdowo część 1 - Gdańsk .




Witam ;) Ogarniam cały czas siebie i zdjęcia hihi i ledwo dycham ;)
Pogoda się popsuła więc wkońcu zawiatałam do domku :)
Ale czynnie spędzamy czas , do tego powoli dochodzi
wyprawka do szkoły , potem będę syna urodziny więc
zadań do wykonania wiele no ale dziś nie o tym ;) Dużo pisać
nie będę bo jak ktoś będzie chciał przyjechać do trójmiasta
napiszę tylko , że do zwiedzania ma mnóstwo i nudzić się nie
będzie =  to na 101% . Ja właśnie po kilku latach wkońcu znowu
zwiedziłam Gdańsk i pojechałam na Jarmark !!! bo wiecie jest
tak , że Ci co mają blisko rzadziej bywają haha ;))) Uwaga
zdjęć będzie bardzo dużo i kto nie ma czasu lepiej niech nie
zaczyna oglądania hihihi ;))) Będzie ich naprawdę sporo ale
i tak to mała część to co ja tam wypstrykałam !!!




Zaparkowaliśmy przy kościele Św . Barbary i to fuksem bo cały Gdańsk 
zakorkowany na maxa ale mieliśmy szczęście !!!








Nad Motławą  ... :D











 


Ten Neptun to na mnie z widłami !?!




Wykopaliska na starej Hali Targowej .


Widoki z wieży Kościoła Mariackiego - stocznia !!!

Wiolu zgadłaś to wieża Kościoła Mariackiego
tu już zejście w dół !!!

 






 

                          Żubr , Żuraw ??? Nieważne ja tam byłem - napisał Gollumek ;)))




Piraciiiii ewakuacjjjjjjjja  !!!!!!!!!!




Zabawa przy fontannie 4 Lwów :D

Mój ulubiony Lew :)))


Tak wygląda Gdańsk - stare miasto moimi oczami i jak się Wam podoba ???
Kupiłam oczywiście naparsteczki ale o nich innym razem :D  Buziaki dla Was :*
Do następnego wpisu kochane - uciekam do mężulka bo już niecierpliwie woła 
mnie na pyszną kolacją - tak mam kochanego mężusia i mi gotuje :D 


15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Gdańsk i z przyjemnością powróciłam do niego oglądając Twoje zdjęcia...
    Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ale wierz mi to tylko namiastka tego
      co oferuje trójmiasto hihihi - pozDrawiaM ciepło !!!

      Usuń
  2. ...że też Ci się chciało takiej wyprawy, przecież masz tak blisko i możesz zawsze, a nie wtedy, gdy korki i tłok... Och !!! Ale zdjęcia piękne :)) Fajny ten stary telewizor z postaciami z dawnych bajek ( Rumcajsa tam dojrzałam ). Muszę chyba kiedyś pojechać do Gdańska, bo bardzo dawno nie byłam, a widzę, że jest co zwiedzać. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to była niezła wyprawa . W sumie pojechałam na Jarmark
      Dominikański i o dziwo oprócz zaparkowania tłum ludzi mi
      nie przeszkadzał tylko rozbolała mnie trochę głowa od tych
      stoisk z antykami !!! Próbowałam tam coś fajnego wypatrzyć
      w rozsądnej cenie ... ale niestety za wiele nie kupiłam !!!
      Ale o tym będzie inny post ;))) pozDrawiaM i ściskam !!! ;)

      Usuń
  3. Wspaniała relacja z wyjazdu,ja nigdy tam nie byłam więc bardzo miło mi było zwiedzić razem z Tobą :))Pozdrawiam i czekam na cuda które tam zakupiłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój kochany stary rodzinny Gdańsk. Fajne te Twoje zdjęcia. Obok kościoła św. Barbary przechodziłam codziennie gdy uczyłam się w szkole średniej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten to się napodróżuje :)) Moja droga, a na piratów to on już wymyśliłby coś :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. NA wieży w kościele Mariacki dawno byłam , teraz bym nie weszła jakoś nabrałam lęku do wysokości ,,
    Codziennie jestem w Gdańsku a raczej w pracy ,. mało kiedy zwiedzam ,A szkoda bo ładne to miasto . Ciekawią mnie twoje zakupy ..

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjecia ostatnie przepiękne no i golum mnie nieustannie rozbawiał

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przepiękne, takie pocztówkowe! Dawno temu byłam w Gdańsku, a teraz razem z Tobą pozwiedzałam sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! z przyjemnością sobie obejrzałam:)
    czekam na fotki zakupów:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely photos, Gdansk looks like a beautiful place (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, znajomych miejsc, ale jakże dawno już tam nie byłam!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieki nie byłam nad morzem, a zatem dzięki za wycieczkę po Gdańsku.
    Pozdrawiam:)
    Ps. W okolicach zamku w Starej Lubowni niestety nie było naparstków, a potem ruszyliśmy trochę górkami z dala od miasta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, cudne miasto...dawno tam nie byłam, więc dzięki za pokaz:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)