Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wyjazdowo część 2 - Sopot ;)





Dziś druga część z mego wyjazdu do trójmiasta ;)
Po Jarmarku Dominikańskim skąd wyjechaliśmy
bardzo późno postanowiliśmy zachaczyć o Sopot ,
paliwo wypalone więc trzeba korzystać na maxa !!!
Poza tym było dość ciepło !!! Ci co nie wiedzą to
w Sopocie są  z tego co wiem najlepsze
imprezy w trójmieście i napewno Ci co lubią
się bawić spokojnie mogą tu przyjechać -
szczerze polecam ;)))  A tak wygląda Sopot moimi
oczami  - oczywiście Gollumek zachwycony hihihi  ;)))



Wyjazd z Gdańska po lewej stronie dworzec Główny :)



Gollumek zdziwiony co to za dom ???
" czy mnie się w głowie kręci ??? "
Oj Gollumku to nasz słynny " krzywy domek " ;)
Aha mamusi - łał nawet fajny !!! :D



Po spacerze na  " Monciaku " (słynna ulica
Bohaterów Monte Cassino ) rodzicki zgłodnieli i do jakiegoś 
kfc trafili !!! Ja się pytam co to jest - gdzie są świeże rybki hm ???


Nic nie jadłem tylko ogrzałem się opierając o
 kubeczek z tym gościem od kfc ;)



Po 23 spacer po molo bo wtedy już nie trzeba było uiszczać 
opłaty poza tym na molo jest letnie kino więc też fajna 
sprawa ;) Można oglądać wybrany film na dużym ekranie !!!
( ekran był dmuchany )


Kolory tęczy na fontannie przed hotelem Sheraton !!!
Mogłabym tam siedzieć godzinami ;)))




 Molo  jak zawsze urzeka !!!





No i tyle - Dobranoc :D


9 komentarzy:

  1. super wyprawa :)
    Gollumkowi się podobało :)
    ps. a ja do domku wróciłam i czekała na mnie cudna paczuszka!! DZIĘKUJĘ...kartka to dzieło sztuki :) no i zapach lawendy :)
    zostałam nią obdarowana jak NIGDY :)
    dziękuję Kochana!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tej lawendy to malutko Ci wysłałam
      tylko tyle miałam nawet sobie mniej zostawiłam ;)
      Muszę koniecznie zasadzić więcej krzaków u mnie
      bo widzę , że jest zapotrzebowanie hihi ;)
      I o dziwo lawenda mi już drugi raz nie zakwitła
      i nie wiem czemu bo powinna :(((
      Cieszę się ,że kartka i moje wypociny się podobały ;)
      pozdróweczki Tynko ;***

      Usuń
  2. Sopot Twoimi oczami wygląda przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjecia i Gollumek jaki zadowolony z podróży

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to następnym razem muszę odwiedzić Sopot nocą! bardzo podoba mi się to miasto!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny spacer i miejsca,,,z chęcią wiecej bym obejrzała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety za wiele zdjęć nie robiłam
    bo jak jest ciemno za wiele nie widać ;)
    Poza tym już miałam full aparat po Gdańsku hihi ;)
    Może następnym razem Sopot za dnia pokażę ;)))
    pozDrawiaM Was ciepło dziewczyny ;)))

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)