Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

piątek, 12 lipca 2013

Prezent od Tynki :D

Jak wychodziłam po syna aby odebrać z pół kolonii
zapukał pan listonosz ;) Tak to prezent od Tynki
dopiero jak wróciłam było uroczyste odpakowanie :)
Kochana bardzo dziękuję z całego serca za ten
upominek - bardzo się nada :) Kolczyki super ,
mulinki napewno wykorzystam  widać serce
włożone w paczuszce ;) Fajna ta zabawa w Twoim
bezbannerkowym, niespodziankowym, kolorowym "niby-candy"  hihi :D






 A takie wczoraj od strony kuchni widziałam chmury i jakoś sobie nie przypominam ,
że widziałam w kształcie piramidy  - piramidek :) Ona była jeszcze bardziej spiczasta
ale zanim aparat dorwałam hehe zaczęła się rozmywać :)




Droga Elu dziś pocieszajkę wysłałam , droga Ulciu Twoją paczkę nadam po niedzieli
bo muszę porządnie spakować hihi - jeszcze chwilkę musisz wytrzymać oki ;)))


A jeżeli chodzi o ten konkurs na facebooku to napiszę tylko tyle, że 
to jest osobiste spotkanie z członkami Depeche Mode na specjalnym
spotkaniu - więc chyba Was zachęciłam do głosowania ???  ;) 




Za wszystkie oddane głosy dziękuję - kiedyś się spróbuję Wam 
jakoś odwdzięczyć :))) SŁOWO !!! Teraz uciekam bo synio
głodny , mąż zresztą też hehe ;))) Ogromne uściski dla Was
a Tobie Tynko jeszcze raz wielkie ukłony i buziaki za prezenciki :***

5 komentarzy:

  1. Xymciu jesteś kochana!!!Dziękuję za reklamę i w końcu zapraszam do Redy!!!Musimy się poznać!!!W końcu mieszkamy tak blisko siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wspaniałej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy prezent to miła niespodzianka...
    A chmurki to rzeczywiście ,czasami wspaniały pokaz ....

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)