Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

sobota, 27 lipca 2013

Depeche Mode - moje życie :)))



WSPOMNIENIA NA ZAWSZE :D
Z Madzikiem kochanym <3




POZBYĆ SIĘ CHOROBY

Nie padam na kolana
Błagając o twoje uwielbienie
Czy nie widzisz że to przynosi mi cierpienie
I katusze
Gdy jestem źle rozumiany
Staraj się tak bardzo jak możesz
Ja zrobiłem wszystko co mogłem
Byś zobaczyła
Jak ważne jest to dla mnie

Oto jest przekaz
Z mojego serca do ciebie
Nikt mnie nie zna
Tak dobrze jak ty
Wiesz jak ciężko mi jest
Pozbyć się tej choroby
Która atakuje mój język
W sytuacjach takich jak ta

Zrozum mnie

Niektórzy ludzie muszą być
Nierozerwalnie razem
Kochankowie oddają się sobie
Nawzajem na zawsze
Teraz muszę coś zrobić
I już powiedziałem ,wiem że musisz też ty
Jeśli mnie tam nie ma
Myślami będę przy tobie

Oto jest przekaz
Z mojego serca do ciebie
Nikt mnie nie zna
Tak dobrze jak ty
Wiesz jak ciężko mi jest
Pozbyć się tej choroby
Która atakuje mój język
W sytuacjach takich jak ta






CIARY ... ŁZY  :D



NIE ZAWIEDŹ MNIE NIGDY WIĘCEJ

Jadę na przejażdżkę
Z moim najlepszym przyjacielem
Mam nadzieję, że już nigdy mnie nie zawiedzie
On wie, dokąd mnie zabiera
Zabiera mnie tam, gdzie pragnę być
Jadę na przejażdżkę
Z moim najlepszym przyjacielem

Lecimy wysoko
Patrzymy, jak świat przemija gdzieś obok
Nigdy nie chcę tam wracać
Nie chcę postawić swych stóp
Z powrotem na ziemi

Jadę na przejażdżkę
Z moim najlepszym przyjacielem
Mam nadzieję że już nigdy mnie nie zawiedzie
Obiecuje mi, że jestem bezpieczny jak w domu
Dopóki pamiętam, kto tu rządzi
Mam nadzieję że już nigdy mnie nie zawiedzie

Nie zawiedź mnie 

Spójrz na gwiazdy, świecą tak jasno
Dzisiaj wszystko jest w porządku




Ja - jak jedno ździebełko w tym polu :)))