Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

niedziela, 28 lipca 2013

Nadal imprezowo ... :D


Oj padam na nos ciągle w biegu ciągle się bawię :D
Ale co tam żyje się raz . Wczoraj byłam z synem fanem
wojska na zlocie militarnym w Lisewie !!! Wybawił się
ale i matka o dziwo też  hihi jeździłam sobie czołgiem poczułam
się jak dziecko co za frajda :D Potem relax przy kwasie chlebowym
i grochówie i trzeba było wracać do domku bo wieczór
w Wejherowie był koncertowy ;)











Biedna barbi .... hihihihi ;)



Był festyn i koncerty w Parku Majkowskiego :) Najpierw pyszne jedzonko
od pana Roberta Sowy  - pyszne było mniammmmmmm :)))




Następnie zabawa przy Patrycji Markowskiej  oraz spotkanie z nią :)






a potem przy ZAKOPOWER bardzo lubię chłopaków ;))) 
Zwłaszcza za piosenkę BOSO :D Ja to bym non-stop łaziła boso 
hihihihi i niekoniecznie dopiero gdy mnie zawoła BÓG !!! :)))




Mimo zmęczenia jestem szczęśliwa :D
A teraz uciekam bo XXX do nadrobienia ;) 

Dobranoc ;)))