Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

wtorek, 24 września 2013

Sal Lizzie Kate - Październik ;)


Mamy już Jesień !!!
Kocham Ją za kolory , za grzyby ,
za miechunkę i dynie !!!
Uwielbiam strachy na lachy i takie tam
związane z Halloween rzeczy chodź 
samego święta nie uznaję to lubię je
za te pająki itp... stwory !!!


Dużo pisać nie będę bo niestety humoru
brak !!! Auto nam się rozkraczyło i nie
pytajcie o koszty ... :(((
Już ciutek o tym zapominam ...
W porównaniu z autem to , że po
raz pierwszy spadł mi telefon i zbił się panel to
już tylko mały szczegół , pikuś (naprawa około 120zł .)
z naprawą auta !!! Ale takie życie !!!

 Oczywiście na zły humor najlepszy lek
to moje XXX i popełniłam już październik ;)



Gollumkowi spodobała się ta "zołza"
 hihi  próbował ją poderwać ;)





 Z weselszych wiadomości co mnie bardzo
uradowało i odprężyło to wiadomość z 
wygranej Rozdawajki u OLI :D
Wygrana u Niej to coś superowego !!!
Pochwalę się jak prezencik dojdzie !!!
To chyba taka mała nagroda za to 
auto , poza tym dzień szybciej w niedzielę
przed kościołem wrzuciłam biednemu pieniążek 
i chyba Ktoś po prostu postanowił 
mi to oddać ... a jak wy myślicie ???

Oczywiście zaległe prace ciutek postąpiły do
przodu - przynajmniej Papież Jan Paweł II 
bo kilka dziewczyn odgadło , że to właśnie on !!!

 to postęp pracy z dnia 10.09.2013r.



A to z dzisiaj 24.09.2013r.
Zawsze to kilka XXX do przodu !!!


Poza tym kilka małych prac w toku
o których póki co pisać nie mogę bo
to oczywiście szykujące się prezenciki ;)


Poza tym ostatnie kilka dni ciężko pracowałam 
ale o tym w następnym poście !!!


I tyle na dziś moje drogie wiem , że nie jest 
to super optymistyczny post ale i tak 
czasami bywa przecież na siłę radosnej
udawać nie będę !!! Uściski dla Was !!!

ps: Przepraszam za brak odwiedzin u Was
i brak komentarzy ale po przejściach z
autem naprawdę nie miałam na nic zbytnio
chęci ale pewnie to nadrobię !!!
 Witam również serdecznie nowe obserwatorki 
Agnieszkę oraz Nati B miło mi , że macie ochotę
u mnie bywać i zostać na dłużej - bardzo mnie to cieszy !!!
to pa uciekam spać --- rano pobódka a ja
jeszcze na kompie !!! A miało być krótko hehe ;)


14 komentarzy:

  1. Wyrazy współczucia! A jednocześnie gratulacje z okazji wygranej rozdawajki! Zdaje się, że wyszywasz jedyny obraz papieża, jaki mi się podoba. Kibicuję więc!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mi właśnie ten też podoba się najbardziej !!!
      Jesteś moim kibicem - bardzo się cieszę a teraz
      motywacja jest jeszcze jedna bo 27.04.2014r nasz
      Papież JP II zostanie świętym - nareszcie !!!

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej!
    Co to się dzieje, u nas też auto poszło do naprawy, miała być drobnostka do zrobienia od ręki a już niedługo będzie tydzień, bo nie mogą dojść co się tam stało.
    Koszty przemilczę :(
    Krzyżyki są dobre na wszystko i pozwalają wrócić do równowagi po ciężkim dniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię miechunkę, ma taki niecodzienny wygląd :)
    a jesień i ja lubię :)
    co do "wypadków" losowych...hmmm...przykro mi, mam nadzieję, że się szybko passa odwróci na lepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, strasznie mi przykro..nic się nie przejmuj, czasem już tak jest. Ale złe szybko minie i będzie lepiej:)Ale tempo masz niezłe, ja za październik jeszcze się nie wzięłam nawet...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :-) A i papież coraz ładniej zaczyna wyglądać -)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczny strach też go kiedyś wyszyłam i musze go na tablicy powiesić , Auto to niestety skarbonka ,,

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej;) Świetny hafcik ze strachem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieszczęścia podobno chodzą parami... Wiem coś o tym ! Ale też wiem, że po burzy zawsze świeci słońce. Pozdrawiam :) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, dzieje się u Ciebie :) Pięknie pokazałaś październikowy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj właśnie nie za bardzo się dzieje !!! Ale ja nie
      pędzę jak inne dziewczyny bo trzeba - wiem blogi
      mają swoje prawa ale ja też piszę to tak jakby
      pamiętnik i to jest super sprawa !!! Wracam do
      starych postów i mam niezły ubaw hihihihi !!! pozDrawiaM ;)

      Usuń
  10. Dzięki dziewczyny za słowa wsparcia ale fakt to
    auto naprawdę wyprowadziło mnie z równowagi
    tyle kasy ... ile ja bym za to muliny miała !!! Ale
    trzeba żyć dalej - dzięki ,że jesteście ;))) buziaki :)
    Wygrana u Oli osłodziła mi życie po tym aucie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię jesień w takich kolorach
    A rzeczy zawsze nam robią wbrew. Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  12. Po złym zawsze przychodzi dobre, i tak będzie.
    Dzieki za życzenia i śliczne prezenty - dziękuję.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)