Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

wtorek, 10 września 2013

Prezenty , sal'e i jakieś tam ufoki ...


Tak kiedy następna większa imprezka nie wiem ...
W piątek tylko spotkanie u kuzynki na Łiskacza
hehehe a potem znowu mąż wyjeżdża :(((
W lutym dopiero live dm ale jeszcze tyle
czekania ... :O 


A póki co zapisałam się na kolejne 
2 sal'e jeden na facebooku --- Sal zimowy
oj ciężko będzie i czekam póki co
na materiały aby w ogóle zacząć  a tak ma wyglądać !!!
I to wcale nie taka prosta sprawa bo ma tak
wiele kombinacji i kolorów , że głowa mała hehe ;)
Czy podołam zadaniu to się dopiero okaże ale
warto spróbować no nie ;)))




Drugi Sal to również Sal zimowy na który
zaprosiła nas nasza wspaniała Diana o TU
Z tym sal'em chyba tak źle nie będzie bo wydaje
się prosty chodź pozory może mylą ???
Ale nie ma sztywnych zasad i terminów 
więc warto się zapisać !!! A tak wygląda :




A dziś za to doszła do mnie paczuszka od naszej 
drogiej Ulci z bloga " Nie tylko kartki "
Postanowiła mnie obdarować za to iż 
zostałam Jej 100 obserwatorem !!!
Nawet i bez prezentu chętnie do Ulci zaglądam
i napewno się to nie zmieni bo to super dziewczyna o 
dobrym sercu !!! Kto nie zna Ulci to niech to nadrobi 
koniecznie !!!!! A Tobie kochana pięknie
dziękuję bo widać , że paczucha z sercem robiona !!!
Coś dla ciała i ducha !!! Buziaki wielkie kochana !!!
Syn porwał ołówek i słodycze a mąż nawet skorzystał
bo był tam kremik dla  mężczyzn - próbka hihihi i teraz 
przychylniej patrzy na mnie gdy buszuję po blogach hihihi ;) 
( woli jak się nim opiekuję a teraz same wiecie 
czasami doprosić się nie może hehehe )
A tu już moje skarby : notatnik scrapowy , magnesiki,
kremy , słodycze i inne przydatne rzeczy !!! 
I mulinki tych nigdy za wiele !!!



Moje serce skradła wydrutowana 
ośmiornica - breloczek Ulciu kochana 
trafiłaś w mój gust 101% lubię owoce morza ,
sushi itp ... więc a ta ośmiornica jest bombowa 
dla takiej fanki jak ja !!! Ja na drutach nic
nie potrafię więc tym bardziej cieszą mnie 
takie prezenciki - kocham tę ośmiorniczkę !!!
Dzięki Ulciu i buziak ogromny !!!


Zresztą same popatrzcie i mnie zazdraszczajcie  :D


Jesień stuka powoli do nas a ja mam zamiar 
nadrobić moje sprawy XXX ( wiem wiem 
ciągle o tym piszę hehe ;) ) bo odpadną
prace polowe z działki i chyba muszę zacząć 
od samego początku !!! Tylko czemu
zawsze dochodzą inne XXX , kartki ,
sal'e ale nie dam się !!! Mój pierwszy Ufok 
to ten oto obrazek .Czy już widać co to będzie ???
Mam zamiar codziennie kilka XXX stawiać zobaczymy 
co będzie !!! Będę ten obraz wyszywać na
zmianę z innymi małymi hafcikami i sal'ami !!!
Może mi pokibicujecie - liczę na to bardzo !!!

Tak było wczoraj !!!


A tak jest z dziś rana - zawsze to kilka XXX więcej !!!

Wczoraj za to był pierwszy odcinek nowej serii
o fajnym gościu na discovery channel !!! Dynamo to 
super  gość i nieżle Czaruje - uwielbiam Go !!!
I nieważne czy to tylko sztuczki Jego
czy nadprzyrodzone zdolności ja Go
ubóstwiam !!! I te Jego oczęta ... hmmm :D





I to chyba tyle na dziś ciekawe czy ktoś doczytał
do końca tego posta bo dziś to się rozpisałam ale tak
wolę bo potem zaległości  są i ciężko nadrobić !!!
Uciekam póki co - idę zrobić leczo do pracy dla męża
no i kanapeczki . Dziękuję za waszą pamięć i
odwiedzinki u mnie a każde wasze słowo dodaje 
otuchy i radości ----- dzięki kochane !!! pa ;)


17 komentarzy:

  1. Doczytałam bez problemu:) Świetne prezenty! Życzę powodzenia w SAL-ach!
    Czyżby papież się wyłaniał?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojojojo i już po zagadce hihi ;)
      Tak zawsze marzyłam o tym aby wyszyć
      obraz naszego kochanego Papieża JP 2 !!!
      A sal'om się nie dam = trzymaj kochana
      kciuki - pozDrawiaM i sciskam :*

      Usuń
  2. :) przeczytanie Cię to żaden problem :)
    na "xxx" widać że to nasz JP II :)...
    i jasne że Ci kibicuję!!
    oba obrazki pięknie wyglądają!
    ten pierwszy zimowy pięknie bedzie wyglądal na każdym kolorku kanwy-prawda?
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, zgadzam się, oczy ma niesamowite!:))
    też się zapisałam na sal zimowy:)
    xxx urocze, a prezent cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na pierwsze odsłony salowych hafcików:)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję fajnych prezencików, ośmiorniczka jest rewelacyjna:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam z przyjemnością do samego końca!!! Prezenciki super:-) Powodzenia w SAL-ach, pierwszy jest przeuroczy!!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj mi tez się chce wyszysc JPII i wlaśnie w sepii , zawsze czasu brak albo inne pomysły się pchaja na pierwsze miejsce , Może jak sie napatrze u ciebię to tez zaczne wyszywac ,,
    Śliczności dostałaś ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszce trzymam kciuki za SALE , ten pierwszy bardzo mi sie podoba ,,

      Usuń
  7. Świetne prezenty dostałaś - ośmiorniczka REWELACJA!
    Na SAL u Diany również się zapisałam.
    Będę zaglądać, żeby zobaczyć postępy w JP II.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że paczuszka tak szybko doszła :) Tak długo, a tak szybko ! I łezka w oku mi się kręci, że tyle radości z tego powodu.I ja jestem szczęśliwa ! Widzę, że haft dostojny się szykuje, a jeśli chodzi o Dynamo - to mój mąż lubi go oglądać. Buziaki *)))

    OdpowiedzUsuń
  9. prezencik cudny!Ja również czekam na sal-owe odsłony!

    OdpowiedzUsuń
  10. No zazdraszczam niesamowicie!;) Trzymam kciuki za wszystkie wyszywanki, choć powinnaś dostać manto, bo przez ciebie nie wytrzymałam i zapisałam się na SAL bożonarodzeniowy.;))Ten pierwszy wzór wygląda przepięknie, ale tu już się nie dam skusić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te SALe, swietne prezenty, ale ośmiorniczka mnie rozbroiła! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kibicuję, kibicuję. Na Sal u Diany też się zapisałam i choć nie nadążam z niczym, to mam nadzieję, że nie będzie to przeszkadzało.
    Choć sama sporo wyszywam to z zabawach typu zgaduj-zgadula jestem kiepska i nie wpadłabym na to, że na tamborku wyłania się Papież:-).
    Prezenty świetne

    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, nie reklamuj tak tych SAL-i, bo nie mam czasu, a są...hmmm...cóż zobaczymy.. Prezenciki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba poznałam Jana Pawła II.Tez go wyszywałam,tylko juz sprzedany.Jest piękny,więc warto troche pomęczyć oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam tak warto to wyszyć chodź oczy słabe to mam
      nadzieję ,że dam radę ;))) Ciepło pozDrawiaM :D

      Usuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)