Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

czwartek, 5 września 2013

Leśne skarby ... na talerzu oraz słoiczek tusal'owy :D




Jak co roku uciekam o tej porze do
lasu - nie ma jak znaleść leśne skarby
a potem się nimi cieszyć :D
Uwielbiam smak grzybów ale tylko
tych przez siebie zebranych a nie
kupionych zeschniętych ze sklepu :)
A to już efekty godzinnego spacerku 
po lesie u nas niestety grzybów mało
ale dla mnie starczy - póki co mam
na kilka obiadków ;)))

















Trujaków to zawsze jest mnóstwo w lesie hihi ;)

Po spacerze w lesie i nazbieraniu grzybków 
ciutek ploteczek z gospodyniami moimi
przyjaciółkami  , kawusia itp... 
Tylko gęsi nam gęgały hihihi to się 
uśmiałam i mówię nie ma bata wy
pannice będziecie w internecie hehe ;)


gę gę ale fajnie jesteśmy w internecie :D

Nie ma to jak wyjazd do lasu ciutek
lepiej się poczułam nie ma to jak leśne
powietrze i ta cisza !!! A niedługo na wykopki ;)



A potem w domciu to już tylko pichcenie zostało ;)
Dziś na śniadanko miałam kurki bez żadnych 
dodatków normalny czysty smak grzyba ;)
Podsmażone z odrobiną masełka  , soli i 
pieprzu -po co niszczyć ten cudny smak !!!
Zostały mi jeszcze kurki na jutro do jajecznicy !!!


Dziś kolejna odsłona słoiczka tusal 'owego 
mój dzisiaj prezentuje się tak ;)



Grzyby to żaden skarb mój skarb to mój pierścień !!!
No ale każdy ma swoje skarby ;)



I tyle na dziś ;) Dziękuję za przemiłe komentarze
zawsze podnoszą mnie duchu , dzięki za 
wasze odwiedzinki i do następnego wpisu
może wkońcu XXX hihi - buziole :***


15 komentarzy:

  1. Gollumek dzielnie pilnuje grzybków...
    ja za nimi nie przepadam...jedynie co to w wigilię muszą byc do uszek :) a tak niekoniecznie ;)
    za to mężuś? oj...no jemu muszę czasami jakąś grzybową zrobic ...
    a!! i marynowane prawdziwki od mojej Babci jeszcze lubię :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety grzybów w lesie brak, ale na spacer też eis wybiorę. W moim domu najbardziej lubią zupę z kurek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdrość mnie wzięła, uwielbiam grzyby, zwłaszcza smażone... I grzybową zupkę oraz pierogi z kapustą i grzybami.:)Przepiękna dekoracja dla słoiczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie jestem w trakcie obiadu i wiesz co jem?...pierogi z grzybkami i kapustą:)))) mniam...mniam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę do lasu!!!!! Uwielbiam zbierać grzybki :)) Twoje okazy wspaniałe, nacieszyłam oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi się wydaje że twój słoiczek w tym roku wygra ,,Za każdym razem inna odsłona ,,
    A u mnie grzubów brak ,,

    OdpowiedzUsuń
  7. no fajne, fajne, ale ja bym się nie tknęła żadnego grzyba poza pieczarką:)))) ale wyglądają na zdrowe;)) a ten gnom wszędzie wejdzie;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie grzybki piękne !!! A zdjęcia takie porobiłaś - jak do atlasu grzybów - wzorcowe :))) To grzybobranie masz już zaliczone. Ja uwielbiam las i grzybobranie, choć nie bardzo się znam na tych grzybkach. Ale do lasu i tak pojadę !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazbierałaś tych grzybków troszkę :-)A kuki!!!Uwielbiam :-) I oczywiście zazdraszczam zbiorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale byłaby jajecznica!!!!!Uwielbiam taką z grzybami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za grzybkami nie przepadam, jedynie sosiki grzybowe lubię, lub jako dodatek np do bigosu:-) A po drugie nie znam się na grzybach i ich nie widzę:-))) Jak idziemy z mężusiem na grzybki ( rzadko, ale się zdarza) to ja idę pierwsza i oczywiście widzę tylko trujaki, a on za mną zbiera całe mnóstwo:-) Smacznego:-)
    Pozdrawiam:-)
    Ps
    Wciąż czekam na maila z adresikiem, żeby wysłać ocieplaczki, czyżbyś się rozmyśliła???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj .Mąż wrócił z niemiec na kilka dni
      i na e-maila nie wchodziłam zajrzę po niedzieli
      moja droga i Ci odpiszę oki ;) Teraz szykuję
      obiad ale grzybki już zjedzone hihihih ;)
      pozDrawiaM ciepło :*

      Usuń
  12. Grzybki jak malowane,,,piękne zdjęcia!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - zdjęcia to moja wielka pasja
      zwłaszcza dla grzybków brudzę sobie
      lumpy hihihi ;) pozDrawiaM serdecznie ;)

      Usuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)