Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

wtorek, 3 września 2013

Popłakałam się - prezencikowo , Zakupy z Jarmarku oraz naparsteczki ;)


Witajcie moje drogie ;)
Po długich naciskach Violi hihi wkońcu chwalę się 
zakupami z Jarmarku Dominikańskiego w
sumie to nic nie kupiłam ale skoro 
Wiola nalegała to pokazuję hehe ;)

Mała łyżeczka chyba z rosji skąd i ile ma
lat nic nie wiem po prostu mi się spodobała - 10zł .


 Tu rękojeść łyżeczki jak ja się śmieję cyrkowej :D
Koszt aż 5 zł ale spodobała mi się bardzo
zwłaszcza , że ja bardzo za dziecka lubiłam
do cyrku chodzić i mam z cyrku cudne wspomnienia !!!


Pęk starych kluczy za 10zł , cyrkowa łyżeczka  5zł ,
litlle łyżeczka 10zł oraz do herbaty wyciągania 10zł .
I tyle duże zakupy zrobiłam ???  hihihi 
Jeszcze tych łyżeczek nie czyściłam a klucze 
czym starsze tym lepsze jak dla mnie hehe ;)



No i kupiłam sobie kilka naparstków te w rozsądnej
cenie 8zł  do 15 zł bo niektórzy to i 50zł chcieli za stare 
metalowe zwykłe hehe ja kupiłam 3 z anglii 
( tygrys , samolot ,  dzwoneczki z kokardką )
oraz kilka w Cepeli z Gdańska . Z Łeby to z innego
wyjazdu ale o tym innym razem ;)
Jako bonus wszystkie moje naparstki razem jest ich 
33  na zdjęciu  tylko wiem , że mam w domu 
jeszcze kilka starych ale ich już nie szukałam ;)))


 Doszedł ostatnio do mnie prezencik z wymianki
z  Elunią ja otrzymałam naparstek z
Katowic i herbatki a Ela ode mnie wymarzone 
nożyczki i też herbatki :) Dzięki kochana za
miłą wymiankę ;*




 Jak by Ktoś miał chęć mi wysłać napastka ze swego 
miasta chętnie się wymienię lub po prostu kupię jakby
co to piszcie na mojego e-maila ;)))


Popłakałam się bo wczoraj w skrzynce znalazłam to !!!
Karteczkę z pozDrowieniaMi od cudnej i kochanej 
Diany  . Nie spodziewałam się niczego a tu
taka niespodzianka  - brak mi słów ... :D
Tyle dobra dla hafciarki piękne , cudowne pachnące
mulinki dmc  oraz normalne oraz katalog
kobietko nie wiem co napisać bo dalej jestem
w cudnym nastroju hihi czy DZIĘKUJĘ PIĘKNIE 
wystarczy ??? DZIĘKI , DZIĘKI I buziaki jeszcze dam ;*
Jesteś wielka !!! 


Niestety dziś słabo i niewyraźnie się czuję ( oby to nie grypa !!! )
i idę zaraz spać o 6:30 pobódka do szkoły - niestety :(((

Aha i jeszcze z innej beczki ;))) Czy Ktoś mi poleci i powie jakiej
ja mam firmy wyciskacz do czosnku sobie kupić bo już nerwowo nie 
daję rady !!! W moim dorobku już z 10 poszło w śmieci  a ja często
dosyć używam do sosów , zup itp.... Nożem mi się nie chce miażdżyć !!!
Za wszystkie rady z góry dziękuję a teraz uciekam i mówię Wam Dobranoc
pięknych , kolorowych , spokojnych snów papa i buziaki ;*


13 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje zakupki:) Śliczną Ci niespodziankę zrobiła:)
    Ja się poddałam z wyciskaczem do czosnku i kupiłam taką małą tarkę chyba do sera? i jestem super zadowolona. Polecam bo niedrogo chyba z 10zł mnie kosztowała. Używam już ze 4 lata i nadal jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że przesyłeczka dotarła i radość sprawiła, zakupy poczyniłaś świetne, a co do wyciaskacza do czosnku to ja mam z Ikea i jak dla mnie jest OK ale ja za często nie używam, choć wydaje mi się solidny

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy zrobiłaś!:)
    a niespodzianka prześliczna - grauluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta łyżeczka pasowała by mi do kompletu!!Cudna jest!A ja biedna mam tylko 2 takie naparstki,hihi,,,,:))Pojecia nie mam,gdzie kupić dobry wyciskacz,bo aż tak często nie używam i mój stary się sprawuje:)Cudne prezenty!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wymiankę :) i jeśli nie będziesz miała nic przeciwko to porwę zdjęcie naparstka, bo go nie sfociłam przed wysyłką.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupki poczyniłaś! Nie wiedziałam, że zbierasz naparstki, jak gdzieś wypatrzę fajne to Ci sprezentuję:-) A na razie czekam na maila od ciebie z adresikiem, bo ocieplaczki na szklaneczki są już zapakowane i czekają na wysłanie, tylko nie wiem gdzie! Odezwij się Kochana!!!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupki miodzio!
    Takie niespodzianki są wspaniałe, aż chce się żyć :)
    Chętnie wymienię się naparstkiem (przeczytaj maila)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. zakupoholiczka :) hihi
    prezenciorki super...
    a ja żadnej wyciskarki do czosnku nie używam...na tarce trę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chyba tak mocno nie naciskałam , a to dla tego żem ciekawa ostatnio ,,.Super kolekcja naparstków , a i łyżeczki śliczne wypatrzyłaś , ja się skupiłam tylko na porcelanie .
    Nie uwierzysz ale dzisiaj wpadłam do komisu , zapomnianego prze zemnie i wypatrzyłam sosjerkę zielona za 10 zł i owalny brązowy talerz też za dyche ,,

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności :)
    Piękne prezenty i super kolekcja naparstków :))

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie tanie zakupy:)))

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)