Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

wtorek, 24 lipca 2012

Goście, goście , goście :)))


Jak ja kocham gości :)))
Latem przeważnie mam ich sporo
a Zacharcię zawsze jak gna na lotnisko
co prawda są to expresowe odwiedzinki
tylko na spicie kawki ale zawsze to lepsze
niż nic  hihihi ;)))
A u nas wkońcu słoneczko wyszło i oby jak
najdłużej bo mam zamiar ciutek się poopalać :D
Zaraz zmykam na działkę zerwać resztę czarnej
porzeczki na nalewkę  dla Zacharci mojej
friend z Ustki jak będzie wracać z Gdańska
to odbierze  . Pojechała na lotnisko odwieść swoją
siostrę , która wraca do Irlandii a była na wakacjach !!!
Zresztą jak co roku ;) Dostałam od Zacharci mamy
prezencik 4 butelki nalewki " Teresówki " i schłodzę
sobie na wieczór bo tak ponoć najlepiej smakuje .
Od Agniesi dostałam kilka serwetek do decu i naparstek
z Krakowa ( mam nadzieję ,że za rok z Irlandii też dostanę )
a ja dla Niej zrobiłam naszynik sutasz bardzo się Jej
podobał !!! Bardzo się cieszę :)))




Sutasz dla Agnieszki poleciał dziś do Irlandii :)))

Moi kochani goście Agniesia+ Kif oraz Piotruś
Kasia "Zacharcia "+ Kamil no i ja Xyma-dm :)

Uciekam korzystać ze słoneczka , buziaki no i do usłyszenia :*
A moim kochanym gościom dziękuję za odwiedzinki :***
Do zobaczyska za rok Aguś and Kif ( nasz osobisty Dave Gahan hihihi :)))
Z Zacharcią i Jej rodzinką mam zamiar zobaczyć się niebawem
bo jadę do nich do Ustki :))))) Oby tylko mój małż nie wyjechał w
żadną delegację !!!


5 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik zrobiłaś:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello Xymcia!!! Wszyscy mnie pytaja skad mam takie cudo. Dziekuje bardzo za ten naszyjnik! No i do zobaczenia za rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga to pewnie Ty hihihi zobacz znalazłaś mnie :D
      Witaj w moim blogowym domku :)))

      Usuń
  4. Witaj, prowadzę zabawę salową za Mysię, gdy skończysz kolejną część obrazka to proszę zostaw u mnie link do twojego posta:) Pozdrawiam serdecznie http://haftytiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)