Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

wtorek, 17 lipca 2012

Wakacyjnie ;D


Wiele pisać chyba nie muszę ;)))
Jak wakacje to wakacje KONIEC KRRROPKA ;D



Zdjęcie robione w zeszłym roku na koniec wakacji
podoba mi się teraz zdjęć za wiele nie robię bo  plaże
są niestety zapełnione po brzegi hihi a ja wolę tak :D

:)))



Ale jestem za Wami stęskniona ale nie mam kiedy
przysiąść do kompa  hihi tak ostatnio intensywnie wypoczywam !!!
Wieczorem tylko kąpiel kolacja wyrko ciutek XXX jak się uda .
Ale chyba mi wybaczycie ??? Synek jest na pół koloniach z 
kościoła a mama z nim np. mogłam i szłam 10 km na pieszą wycieczkę
po lasach hihi ale się nastękałam ajjjjć ale żyję hehe  ;))) W środę 
piesza wycieczka znowu !!! Zdjęcia resztę jak zgram ;)
To uciekam rano pobudka o 7 :00 idem robić bułki na te 
kolonie. Gorąco Was wszystkie dziewczynki pozDrawiaM 
o wszystkich ciepło myślę no i witam wszystkie moje nowe 
obserwatorki --- Obyście tu zagościły na dobre :)




Mogłabym słuchać tego bez przerwy :))))


DOBRANOC :***

2 komentarze:

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)