Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

środa, 1 sierpnia 2012

Prezencik od Violi :D


Miałam dziś szczęśliwy dzionek bo zanim wyszłam
na działkę zapukał listonosz do mych drzwi :)))
Od razu wiedziałam ,że to mój upragiony
prezencik od Violi :D I nie pomyliłam się :)
Z drżącymi łapkami otwierałam paczuszkę
a w niej sama cuda :D Oprócz frywolitkowego
turkusowego komplecilku Viola dołożyła jeszcze
o wiele więcej aż brak słow by opisać te cuda !!!
Jak macie coś od Violi to wiecie o czym piszę ;)
Ja to w życiu bym chyba tak nie potrafiła frywolitkować
ale Wam zazdroszczę tych umiejętności oj i to bardzo
w pozytywnym oczywiście znaczeniu !!!
Oprócz turkusowego kompleciku dostałam jeszcze
cudną broszkę z Cameą , czarne kolczyki też z cudnej frywolitki ,
truskaweczkę z biedronką na koniczynce i Aniołka jak się
domyślam na szczęście :D Bardzo pięknie Ci Violu dziękuję
przesyłam uściski i przytulaski :) :*** Złote kolczyki
zapewne na długo pójdą w kąt hihi frywolitka to jest to !!!
Jeszcze raz pięknie Violu dziękuję :)))


A to już te cuda od Violi :*** Dziękuję :)




A to kartka od mojej Madzikowej-dm mieszka teraz
w Anglii a była na wakacjach na Wyspach Kanaryjskich :)

Madzikowa-dm ( siosta Hanika ) to moja friends depech'ka z lat młodości hihi
razem jeździłyśmy na zloty i koncerty Depeche Mode ale niestety pojechała za
chlebem do Anglii i mnie opuściła :((( Smutno mi bez Niej i Jej siorki Hanii ale
co człowiek ma poradzić - tylko zostało tęsknić , najważniejsze ,że jest tam
szczęśliwa !!! 



Ptaszek z salu wiśniowego prawie mam pewnie bym go
szybciej wykrzyżykowała ale jak wiecie jest to len a ja mam chyba 
najmniejszy jaki jest na rynku :( a tu 1/1 więc mam dosłownie mikro XXX
Próbowałam 2 nitkami na jedną stronę ale sprułam bo było tak sobie !!!
Powinnam na dniach skończyć brakuje listków i wykończeń ale o tym
innym razem ;))) Ach te wakacje człowiek się tylko leni hihihi zamiast XXX :)
Buziaki dla Was do następnego raziku Xymikowa -dm :)




5 komentarzy:

  1. Cudne prezenciki!
    Podziwiam Cię za tego ptaszka, misterna robota i wspaniały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. same śliczności dostałaś od Violi!!!
    też uwielbiam frywolitkową biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że przesyłka i dotarła i jeszcze bardziej cieszą wieści że się spodobała .. Turkusowy to mój ulubiony kolor i bardzo miła mi się ja robiło ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek wiśniowy piękny. Mimo, że trudno haftować na lnie (coś wiem o tym)wychodzi Ci super. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)