Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

środa, 2 kwietnia 2014

Kurczak i wspomnienie ...


Już kilka razy wyszywałam na 
plastikowej kanwie i super się wyszywa wkońcu
 takiego jednego kurczaka wyiksowałam 
tak na zbliżające się święta ;)))



Zdjęcia może nie są nowe ale uwielbiam na nie 
patrzeć - new life - małe żółte i takie puchate ;)))
Foto robione przez my friends Janet :***



21:37  wspomnienie cudownego , naszego
jedynego --- NIEDŁUGO ŚWIĘTEGO !!!


a to już mój Papież dostałam go od wujka na moją
Komunię Świętą i tak przez te lata mimo przeprowadzek
nadal ze mną jest !!! -ciutek nadgryziony upływającym 
czasem  ale tak  to już zostawię !!! 



Uściski dla Was ;)))

9 komentarzy:

  1. Słodziutki kurczak i ten wyszywany i ten żółciutki żywy :))
    Dla mnie to też bardzo ważna data.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kurczak!:)
    Tak, data ważna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Papieża wszyscy chyba kochamy do tej pory - ja tak . kurczaczek na kanwie plasik jest superowy i ten żółciótki jest śliczny buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię wyszywać na plastikowej kanwie - kurczaczek wyszedł rewelacyjnie, te kolory...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten obraz z papieżem i figurka nie typowa, kurczaczek słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U ciebie jak zwykle ślicznie , jest czym oko pocieszyć ,,

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy, jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    życzę powodzenia
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja powiem Ci szczerze nie specjalnie lubię haftować na plastikowej kanwie...ale efekt jest:) Fajowy kurczaczek:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)