Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

niedziela, 30 marca 2014

Słoiczek Tusal'owy --- odsłona 4.




 Zima poszła w zapomnienie teraz
wiosenka do nas się śmieje .
Pierwsze listki i kwiatki na drzewie
taki mój tusal dziś dla Was będzie . 
Przyleciał też do mnie niezwykły gość 
to bociek w stawie zaczyna szukać 
żab  - bo głodny On ;)))
Przykicał też zając fajny jegomość 
wyszedł on z norki i szuka trawki
i patrzy już jest - w podskokach 
biegnie dalej - radosny , że hej !!!
Wiosno wiosenko ja Witam Cię 
zostań już z nami i pozwól radować 
się - cudnym słoneczkiem i ptaszków 
śpiewem codziennie rano gdy tylko
wstaniemy i swe oczka otworzymy
od razu niech nam uśmiech na 
usta zawita 
WIOSNO , WIOSNO
MOJA MIŁA !!!

                                      ( wiersz własny stworzony  o 21:30 )






To już drugi obrazek z tusal'owego słoiczka ;)))



A tu już moje 2 pory roku razem ;)))


Kochane uciekam dzisiaj ---  jutro odpiszę na wasze 
komentarze i e-maile teraz lecę nacieszyć się 
mężusiem jutro znowu wyjeżdża więc chyba rozumiecie !!! ;)))
A za wasze komentarze wielkie uściski kochane 
jesteście naj naj zwłaszcza te dziewczyny , które to robią
zawsze dla Was to już ukłony w pas !!!
Buziaki i uściski :***


8 komentarzy:

  1. Świetny ten słoiczek, ciekawie to wymyśliłaś i bardzo oryginalnie! Także ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu rewelka! Teraz będę niecierpliwie czekać na kolejne pory roku.:) Świetny hafcik z zającem.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twój pomysł na "ubieranie drzewka" stosownie do pory roku! już jestem bardzo ciekawa Twoich kolejnych sezonowych odsłon :)
    rewelacja!
    pozdrawiam i ściskam mocno
    W

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy już mówiłam, że masz bardzo pomysłowo ozdobiony słoiczek?
    Zabawne rymowanki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie pamiętam hehe a rymowanki uwielbiam tylko
      muszę szybko zapisaywać bo potem to już tak samo nie
      napiszę hehe więc przeważnie piszę na bieżąco - buziole :)

      Usuń
  5. Dzięki dziewczyny kolejna odsłona dopiero na jesień
    a i tylko 2 odsłony zostały na wiosnę w sumie miałam
    ciut inny pomysł ale nie zawsze wszysko wychodzi według
    planu niestety hihihihi - pozDrawiaM serdecznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten słoiczek:)Bardzo pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)