Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

niedziela, 3 czerwca 2012

Zagapiłam się ;)))


Witam .Biały tydzień dobiegł końca
może wkońcu zacznę nadrabiać XXX
zaległóści bo aż mi -WSTYD :( Zagapiłam się też 
bo kgosia zaprosiła mnie do zabawy !!!




Ale tu za wiele nie napiszę bo ja po prostu nie czytam teraz
książek hehe chyba jako jedyna blogerka co  ???
Kiedyś czytałam dużo teraz wolę filmy i przede
wszystkim muzyka to jest moja największa pasja !!!
Może odpowiem tak : kiedyś było tak :


O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?( czytałam)
Tylko wieczory czasami za dnia ale tylko 
w podróży !!!

Gdzie czytasz?(czytałam)
tylko wyrko lub pociąg , czasami ogród

Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz?(czytałam )
biografie,fantasy,nawet kiedyś harlekiny hihi ;)

Jaką książkę ostatnio kupiłeś/dostałeś?
Kupiłam kucharskie dwie z ruchu
"Domowy chleb, bułki i bułeczki "Anna wrońska
"Ciasta na każdą okazję "Monika Jankowska-Kapica
oraz wygrałam książkę "Ptaki" fakty o zwierzętach świata

Co czytałeś ostatnio?
Synowi " Malutka czarownica" Otfierd Preussler

Używasz zakładek czy zaginasz rogi?
Kiedyś różnie to bywało teraz tylko byłaby zakładka !!!

E-book czy audiobook?
nie doszłam do tych technologii ale i tak wybrałabym prawdziwą książkę !!!

Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
" Malutka czarownica" Otfierd Preussler
dlatego przeczytałam ją ostatnio synkowi ;)

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Pewnie byłoby kilka ;)

Do zabawy zapraszam tych co nie brali udziału a mają
takie chęci ;)))

No i tyle na dziś mykam do hafcików 
bo to nie żarty mam jednak zaległości
buziaki dla Was kobitki ;*



Brak komentarzy:

.

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)