Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

sobota, 9 czerwca 2012

Rozdawajka u Violi :)

Witam :)
Viola rozdaje cuda ,po prostu nie można przejść
obok !!!



Ja niestety drutach w dłoni nie miałam
i chyba tak szybko do tego nie dojdzie
żeby jeszcze ktoś mnie pouczył to może tak .
ale nie znam nikogo takiego !!! :(((
Zaczęłam za to drugi obrazek
z Sala wiśniowego  i napiszę ,że jak na razie
 to to jest dla mnie koszmar :(
Ja noszę jeszcze okulary więc zadanie utrudnione !!!
Na dzień dzisiejszy nie mam zliczone moich
niecenzuralnych słów :((( Len jest cudny
ale 1 na 1 to napewno nie dla mnie ale będę
musiała jakoś temu zadaniu podołać - a jak
Wam idzie dziewczyny ???
Dostałam za to zamówienie na biżuterię sutasz
od znajomej --- fotka jak już zrobię ;)))
I tyle na dziś mykusiam na wasze blogi
pooglądać wasze cudeńka ;)))
pozDrawiaM wszystkich cieplusio
bardzo udanej niedzieli jutro !!! :***

2 komentarze:

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)