Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

środa, 25 kwietnia 2012

Zdekupażowana i powrót Hanika do Anglii


Tak ten czas mojego Hanika w Polsce minął mi bardzo szybko !!!
Jej pewnie również .Dobrze ,że pożegnanie było w locie bo może bym się pobeczała
bo ze mną to różnie bywa ;) Ona jak zawsze full prezentów mi przywiozła
więc na szybcika poczyniłam Jej i Jej siostrze Madzikowi-dm ( mojej depech'ki)
skromne prezenciki :* Hanikowi  deseczkę  na ścianę ,Madzikowi bryloczek a dla synka
Madzika Skrzyneczkę na skarby  - oby tylko im się spodobało . Jutro Hanik  do nich leci
to ciekawe co Igorek na to - no zobaczymy !?! Póki co fotki zapodam .
Proszę o rozgrzeszenie bo na szybcika je robiłam  efekt mógł być lepszy !!! 
(znaczy decupage na szybcika robiłam hehe)



Dla mojego Hanika poleciał aniołek do Anglii ;)))

Dla Madzika-dm dla Jej synka strażak Sam !!!
A tu prezenty razem jeszcze bryloczek dla Madzika-dm
z tyłu ma XXX zapomniałam dodać fotki ,pokaże następnym razem !!!

Oprócz tego dałam Hanikowi dla nich w Anglii swojskie suszone grzybki bo 
w Anglii to sobie mogą o takich pomarzyć hihihihi ;)))Za to w piątek wkońcu
 wraca mój mężulek z Ukrainy będzie wesoło bo Mu urodzinki wyprawiam
 na działce ale o tym patrzcie już na moim działkowym blogu hihihi ;)))

Mój drugi blog "My Secret Garden"


Narazie nie ma ciekawych wpisów ale pewnie będzie 
przybywać no i będzie się działo !!! więc ZAPRASZAM :)
Póki co będę nadrabiać XXX mam ciut zaległości  proszę o kciuki
No to uciekam - Buziaki dla Was :***


1 komentarz:

  1. Deska jest urocza ale skrzyneczka to już mistrzostwo. Mój syn dal by się pokroić za coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)