Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

piątek, 20 kwietnia 2012

Muzyczny wpis no i wspominki :D

Tak dzisiaj mija 3 rok od wydania wspaniałej jak dla mnie płytki 
               DEPECHE MODE 
Sounds Of The Universe to już 3 lata mija jak dźwięki wszechświata rozbrzmiewają w domach wszystkich fanów hihi ;)))




Potem odbyły się dwa wspaniałe koncerty w Łodzi 
dzień po dniu 10 i 11  luty 2010 r. i naprawdę jest
co wspominać !!!!!


Nie jestem w stanie dokładnie opisać moich przeżyć bo byłam w takim
 transie hihi zahipnotyzowana
wchłaniałam całą sobą każdą sekundę koncertu byłam blisko
 sceny widoki miałam dobre i było
   wspaniale , pięknie to są niezapomniane chwile :D
W sumie nie były to moje pierwsze koncerty dm ale za każdym razem
 mam te same przeżycia czyli - niezapomniane !!! A tu jedno foteczka z moja
 kochaną przyjaciółką Ulcią z Lublina na koncerciku :D




Szczęście nie jest przecież
stanem wiecznym. Zresztą też
i nie okresowym. Szczęście to
poprostu taki skurcz serca,
którego doznaje się czasami,
kiedy człowieka przepełnia
taka radość, że wprost trudno
ją znieść. Znika równie szybko
jak się pojawia. I nie ma go,
dopóki nie nadejdzie znowu,
by sprawić, że człowiek uzna
życie za najwspanialszy dar...:)

-------------Margit Sandemo


DEPECHE MODE
TO MOJE UPRAGNIONE
SKURCZE SERCA :))))

                              Gahan wręcza mi kwiatka po koncercie hihihihihihi

A w imieniu moich znajomych jak KTOŚ chętny się znajdzie hihi na

 Exciting Night X Zlot depechy 

w SOPOCIE !!! 2 maj 2012r.

TO SERDECZNIE  ZAPRASZAMY ;)

Reszta info tutaj

 http://www.celebrator.pl/zloty.php?m=zlot&mp=szczeg&f_id=2195&f_typ=1&f_ind=3



Potem może coś dopiszę teraz muszę uciekać spać jadę z synkiem 
na piknik ze szkoły NA KEMPING !!!( z kółka ekologicznego ) 
Kilka krzyżyków jeszcze chcę wykrzyżykować tak więc uciekam 
dobranoc no i bardzo miłego weekendu dla Was :***


Brak komentarzy:

.

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)