Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

wtorek, 6 marca 2012

Wiosna coraz bliżej :D

Tak ja już ją czuję ,że się zbliża bo na działce zaczynają się prace polowe hihihi ale dziś mróz był i za wiele nie zrobiliśmy z moim tatą .Niedługo zakładam drugi blog poświęcony mojej kochanej działce nie chcę na blogu robótkowym zaśmiecać tematami !!! Działkę mam od 2001 roku więc sporo czasu i szkoda,że od początku nie był założony blog bo taki długi czas i było by widać jak się zmieniała no ale dopiero teraz nastała era internetu i blogów :))) Ale warto bo zawsze coś człowiekowi zostanie w pamięci gdy ma się wszystko na blogu :) Jak już blog działkowy założę dam znać :D


Papier czerpany zrobiony przez mego syna Damiana :)


A teraz pochawlę się pracą mego syna Damiana ,którą poczynił na warsztatach w Wejherowskim muzeum gdy był na feriach .Jest to papier czerpany z ozdobnym kwiatkiem :D Super jest to technika uwielbiam ją i nawet sama napewno kiedyś sobie spróbuję jak tylko kiedyś znajdę czas i przygotuję potrzebny sprzęt :)))







A tak poza tym ogłaszam moje 1 candy :))) Jest to candy niespodzianka co będzie
 w paczce nie wiem jeszcze do końca napewno coś fajnego być może w  stylu decupage i inne drobnostki ;) Wystarczy ,że znajdzie się ktoś chętny !!! Candy ogłaszam z okazji moich ur,które mam 15.03 więc zgłaszać można się do tego dnia do 24:00 Wyniki jak wytrzeźwieje hihihihi być może 16.03 ;D Wystarczy komentarz pod tym postem , info na waszym blogu a osoby nie mające bloga proszę o zostawienie adresu e-mail i tyle.
Ciepło pozDrawiaM i życzę udanego Dnia Kobiet o ile jeszcze nasi - Wasi
panowie to święto uznają !!! A jak nie to buziaki dla Was ode mnie hihihihihihi ;*****



A to moja ostatnia praca decupage z okazji ur.mojej najlepszej
przyjaciółki , która kocha żaby zreszta tak jak i ja ;D


5 komentarzy:

  1. To ja pierwsza się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja bede jako trzecia...moj najmlodszy syn tez urodzila sie 15 marca...dlatego zycze Ci wszystkiego co najlepsze,spelnienia marzen ...

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ja bede jako trzecia...moj najmlodszy syn tez urodzila sie 15 marca...dlatego zycze Ci wszystkiego co najlepsze,spelnienia marzen ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Syn w ślady mamy podąża-pieknie!
    Ja czwarta się melduję:)Spróbuję z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)