Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

piątek, 30 marca 2012

Odzyskany komputeros, zakupy i wszystko naraz :D


Witam po przerwie . Dziewczyny wkońcu mam komputer - uffffff myślałam ,że oszaleję zero wglądu do swoich danych , blogów , schematów normalnie horrror jakiś  - nie życzę nikomu hihihi. Karta graficzna ( musiała nabrać mocy prawnej hehe ) była kupiona ale mąż tak długo w pracy siedział, że nie miał kiedy tego zrobić czasami to trzeba go wołami zmuszać do czegoś zrobienia tylko jak już coś zrobi to na 101% no !!! Miejmy nadzieję, że będzie spokój na kilka lat no zobaczymy.Mąż wyjechał do niemców więc może nadgonię z pracami ale teraz coraz bliżej przyjęcie komunijne i latam jak szalona i jakoś to przeżywam hihi.Święta tuż tuż i nie wiem czy swój plan nadgonię  proszę trzymajcie kciuki.;)

A teraz się chwalę moimi wyczynami chodź w sumie nie ma czym haha ;)
AWAGA dużo zdjęć -  info dla mało cierpliwych ;)
Jajko salowe połowa dopiero :(

Marcowy kubeczek szybko mi się wyszywało może dlatego,że kocham kubeczki :D
Poza tym jest prześliczny ;)))


Dzisiejsze zakupy w "pewex'ie" jak widać haft krzyżykowy dość wiekowy :)))
do tego kotek mydełko serwetunia i stara pieczątka do przerobienia dla mnie !!!


101%  haftu depeche mode . To mój autorski projekt z płyty dm "Violator"
Płyta nie tylko dla wielkich fanów ;))) POLECAM !!!



Zakupy na komunię syna Damiana oraz moje szaleństwo w pasmanterii :D


Prezent od zdolnej cioci nie wiedziałam ,że robi te cuda no ale teraz są moje :)
Motylki przyleciały na rozpoczęcie wiosny w moim oknie !!! :D

Tata przyniósł mi ostatnio ( miesiąc temu hihi ) zegar do zdekupażowania więc
to uczyniłam efekt średnio mi się podoba bo jakoś weny nie miałam !!!
Poza tym robiłam ze wskazówkami co mi utrudniało pracę !!! ( człowiek to ma pomysły  wstyd !!!)
Na końcu ja z moim tortem od przyjaciółek - wiedziały co na mnie zadziała !!! :D
No i tyle fotek na dzisiaj mam nadzieję ,że dzielne byłyście hihi ;)))

A tu jeszcze prezenty ode mnie dla siebie i od męża i przyjaciółki.
Od niej dostałam srebne kolczyki a od męża złote :D
A ja sobie kupiłam kalendarz bo pamięć coraz gorsza i tylko jak się budzę wiem co i jak chcę tylko dorobić kostkę z dniem tygodnia bo to również dla mnie bardzo istotne !!!

Tak więc kto dotrwał do końca posta -- gratuluję  !!! Potem dodam jeszcze zdjęcie prezentu z candy ale to dopiero jak dojdzie do osoby wygranej !!! (oby tylko się spodobało !!!) Trzymajcie się dziewczyny cieplutko no i udanego weekendu !!!
 Buziaki dla wszystkich  :***


Nowe dzieło mojego Gahana - cudo :)))




Brak komentarzy:

.

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)