Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

sobota, 20 października 2012

Słodki pierniczek oraz prezent od p.Danieli :)

Oto mój słodki pierniczek z sal'owej zabawy .
Haftowało mi się go miło - gorzej może będzie
z zszyciem go hihi zostawiam to na koniec ;)

Oto Pan Piernik ;)



W między czasie powstają imieninowe karteczki z zabawy u t-Reni
" kartka na imieniny " pierwsza już dotarła  do celu - oto ona:



Dotarła i wkońcu do mnie przesyłka od p.Danieli
książeczka o hafcie z autografikiem oczywiście badzo dziękuję
jeszcze raz p.Danielo . Polecam wszystkim książeczkę 
zwłaszcza tym ,którzy zaczynają swoją przygodę z krzyżykiem ,
reszta inspiracji na blogu p. Danieli  o TU
Ja napewno komuś taką książeczkę kiedyś podaruję i
coś z niej wyszyję też dla siebie ;)


W tle książeczki p.Danieli leży burda :))) która ma obecnie 30 lat :D
kupiłam ją w lumpex'ie i wiele  w niej inspiracji , ale o gazetkch , ich zawartości 
innym razem teraz się szykuję na wyjście z rodzinką moją i rodzinką kuzynki
do włoskiej restauracji mamy kupon rabatowy :D

Trzymajcie się ciepło kochane moje u mnie tak cudna pogoda, że normalnie wiosna
jeszcze sporo kwiatków kwitnie ale o tym na moim ogrodniczym blogu być może 
po niedzieli zrobię wpisik ;) dZiękuję, że do mnie zaglądacie :***

Jesień u mnie na działkach :D

Jesień u mnie na wyremontowanym balkoniku :D


Pięknego słonecznego weekendu i do usłyszonka ;)



7 komentarzy:

  1. Śliczniutki ten pierniczek, a pomarańczowa miechunka na balkonie bardzo okazała! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przystojniak z tego Pana Piernika :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sliczny pan piernik, sliczne [rezenty i pogoda ..:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne hafciki!!!Zapraszam do mnie po wyróżnienie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, dziękuję. Nie wiem, co się podziało z tą pocztą, bo już druga wiad. nie dochodzi. Ewentualnie, jak jeszcze raz nie puści ten, proszę próbować klesyk.joanna@gmail.com To moja stara poczta, ale dziś sprawdziłam, jeszcze działa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poległam na pierwszym pierniku , nie podoba mi sie szywanie jego i naqwe nie pokazuje ..
    Na ciekawej kanwie wyszywałas ,,,

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ masz miechunki!!
    Też ja bardzo lubię :)

    Pozdrowienia dla Ciebie i synka :**

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)