Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

piątek, 10 sierpnia 2012

Morskie opowieści ... :)

Wiem ,że może już jestem nudna bleeeeee ale ja dalej o
wakacjach :))) Zanim mężuś pojechał w delegację prawie
codziennie byliśmy nad morzem :))) Było cudnie ciepło ,
spacerki po Karwii , obiadki w ulubionej knajpce a
potem cudne zachody słońca :))) Cała moja działka zarosła
bo państwo S... wypoczywali hihihihi :)






Byliśmy też na zlocie militarnym bo chłopaki chcieli więc pojechałam z nimi.
było to w Lisewie gm . Gniewino Było nawet fajnie a gorąco było, że hejjjjj !
Nawet mnie jakieś żołnierze do fotki porwali a ja ,że nie bo się boję hehe stąd ta
mina na fotce haha .Ten w zielonym stroju niczego sobie hihihi tylko ciiii bo mąż
usłyszy hehe ;))) 




A teraz jestem zawekowana hihi to znaczy zaprawiam na zimę
ogóreczki , cukinię bo właśnie nastał sezon :))) Mam też już piękne
własne swoje pomidorki ale fotki innym razem bo muszę zgrać ;)))
Ale wierzcie mi przepyszne są i jem je non-stop wcale teraz nie gotuję
prawie obiadów bo po 1 męża nie ma po 2 dla synka zrobią obiad 
rodzicki kochane albo idziemy na pizzę lub inny obiad na miasto 
a po 3 ja jem same pomidory hihihi ;) 
Aha byliśmy też wczoraj w kinie w Rumii na "Epoka lodowcowa 4"
w 3D i było extra tym bardziej ,że ja dopiero 1 raz byłam na 3D ale
co zrobić czasem ktoś musi być zacofany haha .I tyle do następnego
wpisu powinniem być już hafciarski hihihi buziaki dla Was kochane :*

Ps.O tym ,że byłam na Open'erze na Bjork nie pisałam o tym że było cudnie
ale byłam nie pisałam aleeee byłam i naprawdę było extra :))) 


3 komentarze:

  1. Mnie nie nudzą twoje wpisy wakacyjne ,,,.
    Moje wakacje już drugie z rzędu są takie same ,czyli , domowe .
    Nad morze chwilowo nie mam czym jechać i ci zazdroszczę tych chwil ..
    Czekam na fotki z ogrodu i oczywiście nowych xxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, szczególnie na tle zachodzącego słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się czyta o Twoich wakacjach :)) Fotki piękne!
    Też bym pojadła takich pomidorków :) ale muszą mi wystarczyć te zakupione na bazarku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)