Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

czwartek, 30 stycznia 2014

Słoiczek Tusal'owy - styczeń ;)))


SŁOICZEK TUSAL'OWY NA 4 PORY ROKU !!!

Witam . witam kochane dziewczyny 
myślę , że Ciepłe przywitanie musi być
wkońcu nie tylko mrozi na dworzu brrrr ale
nawet na moim słoiczku Tusal'owym hihihi ;)

 W  styczniu pokazujemy nasze tusal'owe słoiczki
2 razy tym razem . Mój słoiczek nie taki goły ,
dostał swój kubraczek i będzie to swoje wdzianko
zmieniał tak więc moje obiecane TAAAA - DAMMM ;))))

 Najpierw był  sobie drut .

 Potem coś tam skręciłam no i mamy
drzewko  taa -dammm hihi ;)

 Zaczęłam filcem okręcać druciki  co by 
już takie smutne nie były taa - dammm hihi ;)

Pomyślałam sobie , że chcę aby mój słoik
zmieniał się , ŻYŁ wszak zabawa trwa cały rok
i w taki oto sposób wpadłam jako krzyżykująca , że
chciałam kiedyś tam wyszyć 4 Pory Roku i pomyślałam
---- dlaczego by nie teraz ??? Co prawda jest to wersja 
uproszczona ale zawsze jest !!! - kiedyś napewno
wyszyje się większą hihihihi ;))))

Troszkę nieporządku musi być hihi  - tu robiłam płotek !!!

Najpierw wierszyk !!!
(przedtem był fajniejszy ale gdzieś mi się
kartka zapodziała i już mi z głowy wypadł 
więc napisałam ciut inaczej hehe )

Nowy Rok - wznowiona zabawa Drużyna 
Pierścienia żegna Tusal'a  !!! Gollumek jest smutny ,
Gollumkowi jest źle 4 Pory Roku na nowym słoiczku
zadomowiły się !!! Teraz jest zima , piękna to pora
śnieg skrzypi pod butami a dzieci rzucają się śnieżkami !!!
Gollumek myśli ok. ok. fajny ten słoik ja bym tak rzekł 
--- to niech już zostanie i zmienia kubraczki swe 
a Pani szczęśliwa i to LICZY SIĘ !!!

Słoiczek Tusal'owy 4 Pory Roku 
ZIMA !!!!!


 Bałwanek i ptaszorki ;)))

Napisik i znowu bałwan ;)))


 Powoli niteczki wskakują do nowego słoiczka!!!

Przygotowane okienka do dalszej pracy 
jak wiadomo pojawią się kolejne Pory Roku ;)))

Same naszycie  okienek kanwy na kubraczek 
dla słoika byłby nudny więc wepchnęłam ocieplinkę
 no i teraz szpileczki oraz igły też mają swoje miejsce :D

No i chyba tyle na dziś  kochane !!! Wiem wiem to moje 
ta -dam za duże na początku ale wiecie jak jest ja to jakaś 
" INNA " jestem  i się głupotami podniecam  hahahaha ;)))
Najważniejsze , że mój słoik mnie cieszy , na wygraną nie liczę
ale słoik swą funkcję spełnia na medal a i cieszy moje oczy !!! :D

Witam nową obserwatorkę Darię jest mi niezmiernie 
miło powitać Ciebie w moich skromnych progach !!!

Na sam koniec niestety smutno bo dziś 
mój znajomy przeszedł swoją ostatnią ziemską
drogę - łezka w oku :((( 
Dla Ciebie [*] [*] [*] 

Spoczywaj w Spokoju !!!



33 komentarze:

  1. Przykro z powodu twego przyjaciela // a słoiczek masz bardzo ciekawy podoba mi się buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marii Twój słoiczek też z sercem robiony i to się liczy
      w ogóle fajna kobitka z Ciebie - kocham ludzi z dużym szczerym
      serduchem oj kochana zaraz lecem do Ciebie na odwiedzinki ;***

      Usuń
  2. Szalona:) słoiczek oryginalny jak i Ty zapewne:) Ale bardzo bardzo mi sie podoba:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szalona szalona ja to na blogu staram się spokojna
      hehe być i w ogóle grzeczna i w dodatku teraz już na
      " starość " raczej spokojniejsza jestem a kiedyś to dopiero
      było szalone życie ;))) np : spanie na klatce schodowej
      w traperach ludzie wychodzą do pracy a tu ta- dam goście hehe ;D
      4 OSOBY nocleg sobie zrobili ale o dziwo przyjęli nas z uśmiechem !!!
      No to pozdróweczka kochana ;)))

      Usuń
    2. A teraz jako stateczna Pani przynajmniej masz co wspominać! :) I bardzo dobrze..moja nastoletniość też do najspokojniejszych nie należała....np. nocleg pod mostem w Krakowie nad Wisłą w oczekiwaniu na pierwszy autobus do Wieliczki...opss ;)

      Usuń
    3. Aga a Ty myślisz , że ja tylko na klatce spałam ???
      Pół życia na " stopie " jeździłam ( dobrze , że żyję hehe )
      ale też pod mostem w Rzeszowie nad Wisłokiem imprezowałam
      i spałam hehe lepiej o innym przygodach nie wspomnę bo
      ... aż SHAME !!! :D Ale jest co wspominać nasze dzieci
      tego nie uświadczą oj raczej nie !!! Do końca mych dni
      mam co wspominać --- wierz mi hehe = uściski

      Usuń
  3. Nieźle to sobie wymyśliłaś:D, będzie co podziwiać co trzy miesiące zmiana wystroju :). Podoba mi się ogromnie twój pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magdusiuuu , co 3 miesiące zmiana wystroju
      wszak kobieta zmienną jest hihihi ;)))

      Usuń
  4. Ale się wykazałaś kreatywnością. Słoiczek z pomysłem. Świetny.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zaplanowałaś to ozdabianie słoiczka. Efekt bardzo mi się podoba. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć kolejne drzewko u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu niby plany mam ale u mnie to tak jakoś wszystko
      spontanicznie wychodzi hehehe a zobacz niby efekt fajny !!!
      Uściski i buziaki ;***

      Usuń
  6. genialne!!!
    i przykro mi z powodu znajomego :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi z powodu przyjaciela....
    Rewelacyjny pomysł słoiczkowy , inny niż wszystkie. I to mi się podoba najbardziej. Te szczegóły, ptaszki, bałwanek...teraz tylko czekać do wiosny na nowy kubraczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet nie po to robię inny niż wszyscy aby się wyróżnić
      tylko robię co mi się podoba i co mi w duszy gra taka jestem ;)))
      Nad wiosennym kubraczkiem już powoli pracuję :)))

      Usuń
  8. Ale wykombinowałaś!:) Niezwykły pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinuję , kombinuję i ciekawe , że najfajniesze pomysły
      tak ni z gruszki ni z piertuszki ... ale jest wesoło ;) Buziaki :*

      Usuń
  9. Rewelacyjnie ozdobiłaś słoiczek!!!☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję , tylko nie chwalcie za wczasu hihi ;)))
      Bo mnie potem niemoc ogarnie hehe - uściski ;)))

      Usuń
  10. Szalejesz, kochana! Pomysł przedni.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kochana dopiero jest początek hihihi ....
      Ja to dopiero się rozkręcam ... mam nadzieję ,
      bo moja " starość " czasem mnie ogranicza hehe ;)))

      Usuń
  11. Rewelacyjny pomysł na ozdobienie słoiczka! Wieczko jak i pomysł z sezonowa zmianą wystroju i dokładaniem hafcików;)) Super! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantazja to moje drugie imię - zawsze mam dużo pomysłów ;)
      mogę kilka w prezencie dać czasami hihihihi ;))) Buziaki :*

      Usuń
  12. super miałaś pomysł z tymi porami roku, słoiczek jest świetny, ja musiałabym mieć słój 10 litrowy, z uwagi na różnorodność odpadków:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to faktycznie !!! ale ja i bym na beczkę jakiś pomysł wymyśliła
      i chyba bym miała lepszy pomysł bo na małym słoiku coś wymyśleć
      to dopiero gorsza sprawa ;))) pozdrówki i uściski ;)))

      Usuń
  13. Lał jakie ty masz świetne pomysły na słoiczek , poprzedni powalał na kolana ,a ten to juz mistrzostwo ,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dziękuję jestem " mistrzem " takie słowa
      uznania bardzo mi pochlebiają to miód na me
      serducho - buziak za to :***

      Usuń
  14. Cześć! twój słoiczek bardzo mi się podoba, a już ptaszorki z kolorowymi dzióbkami to absolutny hit. Oko cieszy!!! Bardzo czekam na wiosenny wystrój!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorowe dzióbki ptaszków wymyślił synek więc
      ukłony dla Niego hihihi - dzięki za odwiedzinki ;)

      Usuń
  15. Nie no..rewelacyjny pomysł, wykonanie również...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem, czy tylko u mnie, ale pod ostatnim twoim postem nie widzę formularza komentarzy.:( Dlatego tutaj życzę ci mnóstwo wspaniałych wrażeń na koncercie ukochanego zespołu - kiedy termin?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie byłabym taka pewna że nie wygrasz... Twój słoiczek jest taki ..."inny" i jak dobrze zrozumiałam będzie się zmieniał z każdą porą roku, tak???

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)