Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

sobota, 7 grudnia 2013

Zakupy na Mikołajki ;)



Mikołajki minęły ale w przeddzień
czyli 5.12. 2013r doszły do mnie prezenciki 
z zagranicy ze sklepu Casa Cenina !!!
Wkońcu się skusiłam to znaczy inne
dziewczyny kusiły na swoich blogach hihihi ;)))
A co kupiłam ???

Magnesik do igieł wiadomo , że X musiało być !!!

Bobinki co by powoli porządki w mulinkach zrobić ;)))
Nici i koraliki do Zimowego sal'u nie wiem czy w tym roku 
zdążę  ale za rok muszę go zrobić !!! Len , który kupiłam 
okazał się nie dobry a teraz jestem spłukana aby kupić nowy !!! 
2 pary nożyczek o których marzyłam :D


Niestety tylko tyle , sklep jest super ale ceny mimo
promocji powalają na kolana :/  Następne zakupy
nie wiem kiedy tam zrobię ale kiedyś napewno !!!

Moje nożyczki stare do porównania nowych !!!
Moja kolekcja się powiększa !!! :D


No i ja chcę zostać Świętym Mikołajem ;)))
Chociaż jakiś wzorek Wam zeskanowałam
tym bardziej , że wiem że Ktoś jednak skorzysta ;)))




Kursik Haftu kaszubskiego trwa ;)))
Zakupiłam tęczkę mojej szkoły ale
kupię też kilka innych !!!



 Pierwsza zawieszka na choinkę - ta sarenka 
jest cudna !!! Chcę chociaż kilka wyXXX 
co by moja choineczka piękna była !!!



Wczorajsza kolacja :)))

A czasami jak mnie późnym wieczorem złapie głód
to się chociaż sałatką poratuje hihi chyba mi w 
boczki nie pójdzie co ???


Prośba jak co roku ;))) hihihihihi 

I tyle na dziś kochane :***
Moja ROZDAWAJKA nadal trwa 
serdecznie ZAPRASZAM !!!




34 komentarze:

  1. Zakupy jak widzę udane, nożyczki przecudne. A czemu len okazał się niedobry? Ciekawi mnie to bo się wącham z lnem na odległość - tez brak kasy:) hihi.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja to bym chciała żeby mi trochę w uda poszło,hihi,,bom chudzinka i też mnie to wkurza,,hihi,,może Mikołaj to słyszy??Tylko ciekawe czy nie ma sklerozy!!
    Pachnie kolacją ze głód mnie wziął okropny,,,:))
    Zakochałam się w tych nożyczkach!!ach,,marzą mi się takie piękne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh to masz fajnie ja mimo to , że staram się jeść zdrowo
      stoję z wagą w miejscu bo tabletki muszę zażywać !!!
      O schudnieciu chyba mogę pomarzyć :((( Ale takie życie !!!
      Tak nożyczki są naprawdę cudne :)))

      Usuń
  3. No to mój Mikołaj w ubiegłym roku się pomylił hihi. Zakupy świetne, a za wzorki dziekuję, na pewno przydadzą się. Po inne zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super też sobie zapiszę może kiedyś
      będąc już starą babcią skorzystam i wyiksuję hihihi
      bo ten czas to pędzi jak szalony ehhhh ... !!!!

      Usuń
  4. Udane zakupy , tę mi się mażą takie nożyczki , może kiedyś się skusze ,,
    Przez ciebie głodna sie zrobiłam a wróciłam z długiego spaceru , oj zimno mamy ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh to zimno jest okropne a ostatnio u nas
      taka chlapa buty przemoczone spodnie
      też ehh chciałoby się lata :D pozdrówki Violu :*

      Usuń
  5. Rewelacyjne zakupy! tez jestem ciekawa dlaczego zły jest ten len?
    sarenka przesłodka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ten kolor i wielkość ehhh :(
      Wiesz czasami jak to jest człowiek wpadnie
      w wir zakupów coś tam bezmyślnie
      kliknie a teraz babo cierp hihihi trza czekać
      na kasiorkę ostatnio z nią krucho i znowu
      coś auto piszczy oh nie ... :(((

      Usuń
  6. Zakupy jak marzenie!
    Dziękuję za wzorki, może kiedyś wykorzystam :))
    Oj kusisz taką kolacyjką :)) kiedy następna taka ;)
    chyba podobny list napiszę do Mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie często jest sushi jak i sałatka ;)))
      Wzorki zapisz ich nigdy hihihi za wiele :)

      Usuń
  7. Ale świetne zakupy:) Wzorki śliczne:)
    i tak smakowicie, że aż zgłodniałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj może chociaż oczami się najesz
      a jak nie to zapraszam u mnie zawsze
      tak smakowicie i kolorowo z jedzonkiem ;)))

      Usuń
  8. Hahaha!!
    Po Twoim wpisie nabieram pewności, że Mikołaj zdecydowanie lubi się mylić:-)))))
    Zakupy udane, fajnie że z terminem mikołajkowym się zgrały:-))
    Mój prezent mikołajkowy ciągle w oczekiwaniu, ale jestem bardzo cierpliwa;-)
    Co z tym lnem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu nie ten kolor i wielkość za szybko
      te zakupy zrobiłam :((( Tak Twój Mikołaj
      już małymi krokami do Ciebie zmierza
      więc wypatruj !!! Buziole :*

      Usuń
  9. Śliczna sarenka.będzie pięknie zdobić choineczkę;) Nożyczki masz świetne!
    Pozdrawiam i wzorkiem się częstuje;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstuj się do woli wiem , że napewno to XXX
      i to szybko Twoja igła ma kurcze turbo doładowanie
      zazdraszczam hihihi - buziaki :*

      Usuń
  10. Xymciu, wspaniałe zakupy! Zawieszki będą śliczne, a co do wzorków to kot chyba dla mnie?;)) Kolacja, mniam, mniam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiedziałam , że kot zakładka przypadnie Ci
      do gustu hihihi a kolacja czy dobra to nie wiem
      taka normalna zwykła jak lubię hhehehehe ;)))

      Usuń
  11. Zakupy świetne!!! Nic tylko zazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny sklepik, ale ceny rzeczywiście szok... a ile kosztują takie teczki z wzorami kaszubskimi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy gdzie się kupuje w sklepach są od 45zł
      w Zrzeszeniu trochę taniej ;))) pozdrówki ślę ;)

      Usuń
  13. Super zakupy. A sałatką to mi smaka zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Tak zakupy fajne tylko szkoda ,że takie drogie ;)))

      Usuń
  14. No w końcu trafiłam!! Parę dni temu, w nocy przy karmieniu Synka, przeglądając blogi trafiłam na Twojego i znalazłam te extra wzorki- szczególnie jednokolorowe na kartki mi przypadły do gustu. I od tamtej pory aż do teraz próbowałam odnaleźć bloga, na którym te kartki zobaczyłam. Ile ja się Ciebie uszukałam..... Ale już mam! :) Dziękuję za schematy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe oj też tak kiedyś miałam i wiem jaki
      to ból dlatego teraz od razu zapisuję stronkę
      w ulubionych bo inaczej spać po nocach nie
      mogę hihihi ;))) Zaglądaj częściej będę dawać
      inne wzorki o ile jakieś ciekawe będę miała !!!
      Też cieplusio pozDrawiaM :)))

      Usuń
  15. Ale się uśmiałam z listu do Mikołaja.... błaaaaaaaaaaaa ha ha ha ha .....
    Do mnie jak szedł w tamtym roku to też się pomylił, za to w tym roku przyniósł tylko chude ciało...dolarów nie ma!!!!!!!!!! No i pewnie szybko nie będzie ;) Może za rok?????

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no..piękne zakupy, zazdroszczę..ale tymi nożyczkami to już mnie dobiłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu moje Ty słonko wybacz mi sama siebie
      też dobiłam bo portfel puściutki !!! Buziole :*

      Usuń
  17. Gratuluję udanych zakupów !!! A zamieszczone przez Ciebie wzorki są super. Dzięki :)
    List do Mikołaja rewelacja... Chyba też muszę podobny napisać...
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Marille z http://marilles-outfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za super odwiedzinki i zapraszam częściej :)
      Twoje lale cudne :) Zazdraszczam :D !!!

      Usuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)