Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

środa, 10 kwietnia 2013

Słoiczek tusal'owy --- odsłona czwarta ;)

O mamusiu ale ten czas szybko leci ;) Nitki pomału  wskakują
do słoika chodź jakoś ostatnio mniej XXX - owałam
więcej czasu jakoś w tv siedziałam ale coś tam się robi ;)
Kartka na imieniny w drodze pokaże jak dojdzie bo by
przecież niespodzianki nie było mam nadzieję , że się spodoba :)

A tu już słoiczek tusal'owy .






A tu już zaległy prezent od mężusia . Perfumik chanel oraz kamyki prosto znad
Dunaju ponoć specjealnie po nie nurkował hihi ;))) Mają w sobie jakiś minerał !!!

Kamyki pochodzą z tego miejsca ;)))
To gdzieś koło  Regensburga .

Dostałam jeszcze winka , słodycze , żelki , pycha bombonierkę , karafkę do winka
w flomarku oraz żele pod prysznic i proszek hehe do prania już fotek nie 
pstrykałam jakoś tak wyszło może potem dopstryknę orócz jedzonka bo
pomału ale znika haha ;D 





A tu zaległa karteczka od  Wioli - bardzo dziękuję ;))) 


Oczywiście dziś 3 rocznica tragedii w Smoleńsku więc nic już 
więcej pisać nie będę wystarczy film co porusza do łez !!!






Niech spoczywają w spokoju [*] [*] [*]


5 komentarzy:

  1. Ten pająk mnie przeraża...;)Ale ozdoba słoiczka jest super. Piękne prezenty, gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny słoiczek, ale pająk mam nadzieję nie jest żywy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna ozdoba słoiczka! Mąż Cię rozpieszcza :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ten twój słoik troszkę przeraża, chociaż i ja uwielbiam trylogię pierścienia, ale jak widzę tego pajączka to mi aż dreszcze przechodzą.
    zapraszam do siebie po wyróżnienie :)
    magdusiaa.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przestanę chyba zachwycać się tym słoikiem..

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)