Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

poniedziałek, 11 marca 2013

Marcowy słoik Tusalowy ;)

Witam Was :)
Nastała następna odsłona słoiczka Tusal'owego
Oto ten mój słoik : Z Tolkienowskim pozDrowienieM ;)))





Tylko nie wiem skąd ta szalona hehe biedronka 
przyleciała czyżby chciała przywołać wiosnę ???
Oczywiście u mnie znowu biało !!!
Różyczka od Alinki też zagościła na słoiczku
bo cudna jest taka maluśka :D
I mój nowy nabytek czaszka łańcuszek biżuteria
iście w kobiecym stylu hihi ;) A co - ja tak lubię ;)))

Dostałam dziś 3 karteczki na imieninki nie doszła tylko od jednej
osoby ale fotki pstryknę jutro dziś już mi się nie chce ale dziękuję
bardzo mocno za nie , gorąco ściskam :D ŚCIASKAŃCE dla Was ;)

Ps: Zdjęcia karteczek z imienin zapisałam w starym poście  o  TU 


4 komentarze:

  1. Nie no..ten Twój słoiczek jest kapitalny!!!Chyba co miesiąc będę się nim zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczek ozdobiony na bogato :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje że ode mnie kartka dotarła, słoik coraz bardziej wypełniony

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie i z wielkim pomysłem ozdobiony słoiczek...pięknie dziękuję za karteczkę słowniczkową...

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)