Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

niedziela, 2 września 2012

Gałązka czereśni ...


Nie pytajcie mnie co robię po nocach bo
to normalka nie śpię hehe ale prawda taka ,
że na imprezce byłam jutro też dzień cały
mam poza domem więc dziś chcę pokazać
moją gałązkę czereśni :D Co prawda już zaraz
jesień czas malin ale bym se zjadła za to tych czereśni
mniammmmmm :))) Oto moja gałązka .



Jutro mamy festyn "dzień chleba " i już mi ślinka cieknie na swojski
chlebek za to ostatnio ciutek grzybów nazbierałam ;)))

Ostatnie grzybobranie moje :)))


A tu mój kochany syncio - solenizant , skończył kawaler 9 lat :D


No to słonecznikowe gorące jak słońce ściaskańce dla Was kochane :*
Dziękuję za komentarze takie ciepłe i dobre rady ;))) No i witam 
bardzo ciepło nową obserwatorkę Beatkę ;) gdzie Ciebie szukać ???
masz bloga ?????  Aha T-reniu druga kartka od Ciebie doszła 
kochana ojjjjjjj pięknie za nią dziękuję - jest śliczna :***
Fotkę zapodam w następnym poście tej cudnej karteczki :)))
Uciekam spać bo i sowy kiedyś idą w kimono hehe ;D Buziole :)


8 komentarzy:

  1. Śliczny ten obrazek! Wszystkiego dobrego dla solenizanta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czereśniowy obrazek coraz piękniejszy! Jakie okazy grzybów znalazłaś, narobiłaś mi smaku :))
    100 lat dla młodego jubilata!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna czereśniowa gałązka:-)
    oj....narobiłaś mi smaku tym swojskim chlebkiem...zjadłabym taki oj zjadła:-)
    pozdrawiam i wszystkiego najlepszego dla solenizanta!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo!!!!!!!!!!!!!!! biorąc pod uwagę przerażającą statystykę należą nam się brawa za hafcenie wisienek:)))))))) STO LAT dla Synusia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! od grzybów trzymam się z daleka więc znikam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 LAT DLA SYNCIA NIECH CI SIE ZDROWO CHOWA ..
    obrazek jak zwykle sliczny ..

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego dobrego dla Twego synka no a hafty rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. ale wisienki - pychotka , gdzie tyle grzybów można nazbierać przecież susza , susza - dużo uśmiechu dla synka :) ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby susza ale gdzie nie gdzie grzybki rosną moje zbieram od lat w tym samym miejscu ;)

      Usuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)