Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

środa, 16 maja 2012

W oczekiwaniu na ważny dzień !!!


Nie mam na nic siły jestem zalatana przed przyjęciem !!!
dlatego wszystkie wpisy czekają :(  Ale będę się
starała nadgonić - oby do 27 maja a potem już
będę po komunii syna tak więc jesteśmy w

OCZEKIWANIU NA TĘ WIELKĄ UROCZYSTOŚĆ !!!


Dziś mam tylko ochotę na ulubioną muzę ;))) pozDrawiaM 
Was cieplusio bądźcie myślami ze mną  ;))) 



Ps.Kocham klipy moich depech'y bo są dopracowane w każdym szczególe :D


3 komentarze:

  1. Miło i ciekawie tu u Ciebie:) Pozdrawiam i powodzenia przy komunii...ja akurat jestem po całości ,z białym tyg. włącznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana trzymam kciuki...nie bedzie tak zle,zobaczysz jak juz bedzie po...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na szczęście już po :)
    tylko do końca biały tydzień
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)