Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Słoik tusal'owy - odsłona 13.



Słoiczek Tusal'owy odsłona OSTATNIA !!! 



" Oto ostatnia odsłona Tusal'a 
Była to naprawdę świetna zabawa !!!
Lecz ja w konkursie nie będę udziału brała
i INNYM punktacji zmieniała !!!
Czy przejmuje się tym ? Wcale i chyba
korona z głowy mi nie spadnie !!! " 
ot takie moje przemyślenia hehe ;)))



Mój czaruś królisio jest bardzo cierpliwy hihi ;)))


ps: Sama z własnej nie przymuszonej woli 
rezygnuję z uczestnictwa 
w zabawie na najładniejszy 
słoiczek TUSAL'OWY !!!
Nie mam w zwyczaju upominać się o
coś co niby mi się należy nie to nie !!!
Koniec tematu !!!

I cały rok w pigułce ;)))







Oki teraz uciekam do kuchni chodź nie robię wiele
to jednak trzeba się w kuchni wykręcić haha ;)))
Buziaki dzięki za odwiedziny i miłe komentarze 
napewno się odwdzięczę :***