Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

niedziela, 28 września 2014

Jingles - sal u Mysi nr 9 oraz paczka ;)


Skoro świt trzeba wstać by do pracy gnać ;)
Kolejne dni w polu umęczyły mnie !!! Ale żyję ;)


W trakcie wykopek zostałam matką chrzestną
hihihi   Little 15 pigs :)))))


Słodziaki :)

 Ale wracając do tematu robótkowego !!!
To już 9 obrazek z sal'u u Mysii urocza sówka :)))
Jeszcze troszkę i będzie cały obrazek :D




A tak poza tym to przyszła paczka a w niej naparstki 
oraz mała szafeczka do nich --- cena
śmieszna bo tylko 60zł :)))  Razem z szafką !!!
I jeszcze kilka naparstów ma sygnatury !!!
No to chwalę się :)))

kwiatki



motylki

muszelki 

Cudne ptaszki 

Cudna ta sowa nieprawdaż ???

Papugi z Gran Canaria

Majorka

Londyn



Torquay - Wielka Brytania


 Kuranda - Australia

Konik

Pepsi -cola 
Już mam naparstki z tą sygnaturą !!!

No i Merry Christmas :))) --- życzenia świąteczne !!!



A tu w szafeczce :D

I wszystkie razem !!! :D

Lubię takie okazje 28 sztuk po 60zł
to wychodzi po około 2 zł sztuka !!!
A szafka chyba za darmo jakby hihihi :)))

A tak poza tym pichcę  ;)))


Torcik dla córki Przyjaciółki ;)

 Ciasto dla rodzinki - zielona kraina mchu hihi
ledwo do zdjęcia jeden kawałek dorwałam :)

kwitnie kaktusik już kolejny raz  kupiony za grosze ;)

Kwiatek na działce

Wizyta  syna  u Prababci i 
spacer po deszczowej Gdyni





Ptaszorków coraz więcej zagląda 
do mojej stołówki muszę naszykować
lepszych smaczek i więcej musi tego być
bo i ze 20 naraz tam siedzi hehehe !!!


Ciekawy jegomość hihihi ...

I tyle na dziś - dzięki za wasze odwiedzinki 
do usłyszenia pewnie za jakiś czas :***


27 komentarzy:

  1. Świnki superaśne. Te łaciate zwłaszcza :)
    Wydaje mi się, że en żółty kwiatek, to jakiś storczyk ogrodowy jest. Pewna nie jestem, ale widziałam już podobny.
    Smakowite ciasta upiekłaś. Ja to łasuch jestem, więc za słodkie, to mnie można kupić.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to kwiat mojej mamy !!! mówisz ,że to storczyk
      mamy go od niedawna więc nie wiedziałam - dzięki Olu ;)

      Usuń
  2. Urocze prosiątka, przesłodkie ;) Zakupy świetne, ubiłaś niezły interes ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj takie interesy lubię robić hihihi :)

      Usuń
  3. Super trafiła ci się okazja ,,,
    Sporą masz już kolekcje ,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Matka chrzestna piętnastoraczków :)) Super!
    Kolekcja naparstków wspaniała. Ciasto mnie zaintrygowało, czy Ty aby tam na pewno mchu nie dałaś, bo takie zieleniutkie ;) ha, ha,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tam nie ma mchu tylko szpinak hehe ale nie czuć
      wcale tego fajna sprawa dla mam co by szpinak przemycić
      dzieciakom hehe buziaki moja droga :***

      Usuń
  5. Wow! Tyle chrześniaków to rzadko kto ma hehe.
    Żółty kwiatek to tygrysówka pawia. Ja karmnika jeszcze nie wystawiłam, niech szukają robaczków, poza tym na warzywniku zostawiłam im kilka słoneczników, ale za to w budce lęgowej ruch... tu mnie zadziwiły!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to co będą się rozmnażać te ptaszorki ??? To Ci dopiero ... hehe
      no a to nie wszystkie chrześniaki przedtem były 2 cielaki i 6 prosiaków
      haha - są jesio kury , kaczki i koń hehe - uściski :***

      Usuń
  6. Okazja niesamowita! trudno taką przepuścić :-)
    Sal powoli się kończy... to znak że Święta coraz bliżej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, dobrze, ze się pokazujesz od czasu do czasu, bo stęskniłam się za Tobą. Twoja kolekcja naparstków rośnie. Spodziewaj się jeszcze jednego, a co!!
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rozczuliłaś mnie kochana ja też ostatnio myślałam o
      tobie serio serio !!! bUZIAKI OGROMNE :***

      Usuń
  8. Raaaanyyy kolekcja cudowna! te z motylkami wpadły mi w oko :) Są super! :)
    Ściskam mocno i zazdroszczę tego jedzonka na talerzyku...mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkie świniaczki - uroczy widok zwłaszcza jak sysają :)). Gratuluję imponującej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś Ty kochana widziała jak brykają hehe ... to dopiero widok
      albo jak trzęsły im się nóżki jak zaczęły chodzić po porodzie !!!

      Usuń
  10. naoglądałam się dziś kochana u ciebie - naczytałam ale naparstków to ci tak po babsku tak dużej kolekcji zazdroszczę ja tak dużo jeszcze nie mam - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co też Marii zbierasz naparstki ???? Cmok :*

      Usuń
  11. No to gratuluję matce chrzestnej takiego przychówku :))) Zakupy naparstkowe jak najbardziej udane a ciasto wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko przychówek ja ta lala ... :)))

      Usuń
  12. Matko chrzestkan świń piętnastu czy w tym półroczu też będziesz chodzić na zajęcia z haftu kaszubskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hejka !!! Tak od 7.10 rusza dalsza edycja naszych kaszubskich spotkań
      i bardzo się z tego cieszę bo w wakacje miałam przerwę od mojego
      kaszubskiego haftu !!! Uściski gorące !!!

      Usuń
  13. bardzo łądne te naparstki, a słodkościami narobiłaś mi apetytu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzięki to moje jedzenie to taka odskocznia
      czasami lubię w kuchni posiedzieć ;))) Uściski :*

      Usuń
  14. Prosiaczki słodziutkie:) A te naparstki..rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)