Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

czwartek, 5 czerwca 2014

Jingles - sal u Mysi nr 5.


Z małym poślizgiem ale jest ;)))
Kolejny na kanwie wśród srebnych 
płatków śniegu :D



" Zakochanie "

Prószy śnieg a delikatne płatki śniegu
wirują na wietrze jest pięknie. 
Mróz  rzeźbi obrazy na oknie 
uwielbiam patrzeć i zamyślić się .
Świat oczarowany , świat biały - płatki 
śniegu lśnią jak łza na policzku 
Twoim - Zakochałam się :)
Kocham Cię miłością czystą
i delikatną tak jak płatek śniegu !!!

                                                             wiersz własny  4.06.2014r.



Tak ja zakochałam się w Lutym !!!
A moja miłość musiała grzać ręce pod 
moją sukienką :P


i kanwa w całości :)

Srebne płatki śniegu ;)))



Ciepłe uściski dla Was dziewczyny ;)))


1 komentarz:

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)