Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

piątek, 11 kwietnia 2014

Serca dwa oraz 3 hasające zające ... :D




" 3 HASAJĄCE ZAJĄCE "

Biegną po łące 3 zające bardzo
puchate i takie radosne :))) 
Pierwszy biegnie biały , tuż za nim czarnuszek
a na samym końcu ten co ma biały brzuszek . 
Biegną , podskakują , urządzają harce 
i nie męczą się  tym wcale a wcale !!! :D

                                      ( wiersz własny stworzony o 20:30 )



Aha chciałam dodać , że biały królik był w gazetce
pozostałe dwa to już moje wybrane kolorki  co trudne nie
było bo to tylko 3 będą jeszcze inne  - lubię tę zabawę !!!
Chodź ten biały to też nie kolory według
schematu z gazetki hihihihih ;)))





Ostatnie dodatki z gazetki  "Cross Stitcher "najpierw było 
drewniane serducho -  wczoraj papierowe . Drewniane wyszywało
się super , papierowe tak sobie trzeba robić to powoli i
delikatnie i raczej to nie dla mnie !!! Uwielbiam za to
plastikową kanwę chyba sobie muszę zakupić na zapas !!!
3 zające wczoraj powstały bo mam jakiegoś 
nerwa hehe śmiałyśmy się z moją przyjaciółką , że nerw 
dobrze mi robi bo przez godzinkę i je wyxxx - owałam hehe .
Nerw mnie nadal nie opuszcza ( sprawy rodzinne ) więc to
napewno nie ostatnie moje zające - ciekawe ile ich przez 
weekend przybędzie hahahaha :D Chyba będzie spore stadko
bo napewno mam zamiar dalej iksować uszate !!!






Gollumek tęskni za Wami i szczerze 
pozDrawia Was kochane :*


Ojojo a porządki czekają szkoda , że nie zając i
mi po prostu gdzieś ta robota  nie ucieknie hehe ;)



Dzięki za pamięć o mnie  - miłego weekendu ;)))

ps : z dnia 14.04.2014r.

Dorzucam fotkę już wykończonych zajączków , które ze 
mną ostatnio już były na wystawie haftu w Gdańsku ;)))


Postanowiłam po raz pierwszy wziąć udział w zabawie ;)))
Moje zające zgłosiłam o TU



20 komentarzy:

  1. O jej, rzeczywiście zajączkowo i bardo wesoło! Zajączki malutkie, ale bardzo ruchliwe, a serducho pięknie się prezentuje! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te zające są bardzo ruchliwe hihi - uściski ;)))

      Usuń
  2. niczym się nie denerwuj Kochana, złości miną, problemy też a w Nas siła!
    Śliczny wierszyk ułożyłaś, 3 zające są rewelacyjne:)
    tyle z mojej przerwy.... wracam do pakowania tzw. pierdół ;/
    (chociaż pakowanie to nic, najbardziej NIENAWIDZĘ rozpakowywania toreb, normalnie katastrofa)
    bvziole:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak miejmy nadzieję , że wszystko to jakoś
      się ułoży najgorzej gdy zawiodą Ci co nie powinni :(((
      Ale smutek jest --- fajnie , że mam Was :***

      Usuń
  3. Świetne zajączki i to wszystkie!!!Te nadgryzione też:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana AsiuB - dziękuję bardzo :***

      Usuń
  4. Będziesz robić taki wisiorek jak w gazetce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj napewno bo to on właśnie mnie urzekł hihi
      bo ja kocham zające i króliczki . Jutro mam zamiar
      go już ubrać zaraz biorę się za wykończenie ;)))

      Usuń
  5. Trzymaj się! Na pewno wszystko wkrótce będzie dobrze!
    Zające bardzo mi się spodobały, takie rozkicane :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne są te zające! takie radosne:)
    a różane serduszko skradło moje ♥!:) cudne jest☺
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu, bez nerwa☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zające , . serducho mnie użekło ,
    mało nerwów zycze ,,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajne te zajączki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak, widziałam ten naszyjnik z zającem i wydał mi się fajny. Ale na naszyjnik potrzebny jest 1 kicek a resztę jak zagospodarujesz.
    Trzymaj się . Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zające!!! oryginalna biżuteria, też haftowałam to papierowe i drewniane serducho, mi się nawet podoba ten pomysł z papierem, można by chyba nawet samemu ozdobić zwykły zeszyt jakimś innym haftem, ale faktycznie trzeba uważać:0\pozdfrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Poezję mi tu zapachniało :))) Zajączki świetne - powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodkie te zające!:) Jak znajdę kiedyś wzór zająca wyłażącego z poduszki, dam ci znać.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A zastanawiałam się, czy ktoś odważy się sporządzić sobie taką biżuterię jak w gazetce, no nie dla mnie plastikowa kanwa póki co.... a króliczki superowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądają zwłaszcza na tej zielonej trawce :))

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)