Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

wtorek, 4 lutego 2014

Jingles - Ho Ho Ho ;)))


hO hO hO ;)))


Dziś krótko i na temat bo mam dziś tyle roboty ,
że głowa mała :((( Obiad się gotuje , pranie 
pierze , zmywarka zmywa - dzięki Ci Boże za
te sprzęty hihihi a ja wykrzyżykowałam w 
między czasie drugi obrazek z sal'u od Mysii ;)))


Ho Ho Ho !!!
Wczoraj było u nas na plusie bo była chlapa
dziś za to znowu mrozi i dobrze bo nogi 
będą suche ale za to cały dzień słonko świeci
więc foteczki obrazka gdy te promyki  łapałam :D 


Szalik wyszyłam haftem płaskim i mam 
super efekt 3D a co --- coś w hafcie trzeba zmienić ;)))
W tych obrazkach co można to sobie zmieniam i 
kolory i jakieś tam dodatki czy efekty ;))) 
( Są obrazki , których za chiny się nie da zmienić  lub nie warto !!! )


No i chyba tyle kochane muszę uciekać zaraz będzie w szkole
zebranie , potem lecę na kurs kaszubski a jeszcze 
muszę umalować się , uczesać i takie tam hihihi - buziole :***



Witam nową obserwatorkę Scorpionicę jest mi niezmiernie  
miło powitać Ciebie w moich skromnych progach !!!


Promyku do Koncertu Depeche Mode zostało 20dni !!!
Jesteś kochana i dzięki za życzonka - buziole :***


16 komentarzy:

  1. no to szykuj się kobieto migiem ale tylko dopowiem ci przed wyjściem że twój hohoho jest taki śliczny i sympatyczny a i jeszcze jedno fajnie jest mieszkać w mieście w którym coś się dzieje a u mnie zero echo nawet dzwony nie dzwonią ech buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik, a Twoje zmiany bardzo udane!
    Oby czas Ci się nie dłużył podczas tego oczekiwania na koncert.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafcik!!!
    Jeju,,,jak Ci dobrze, że będziesz na koncercie!!!O mamo!!!!
    Zazdroszczę ale tak bardzo pozytywnie!!!Baw się wspaniale!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tup tup tup...już prawie 19 ;)
    Fajowy reniferek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale żeś super wymyśliła z tym szaliczkiem :) Niby nic a jak zmienia całokształt :)
    PS. Aleś ty zalatana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i spoko, że modyfikujesz pod siebie te małe hafciki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny hafcik i reniferek ,
    male pytanko , wzory doszły do ciebie ,,

    OdpowiedzUsuń
  8. super hafcik - jeszcze takiego nie widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafcik! świetny pomysł z tym szalikiem☺
    Pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  10. :))
    A renifer jest rozkoszny - z tym szalikiem genialny pomysł.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczny hafcik, fajny pomysł z szaliczkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze hafciki :)
    Dobrze, że mamy te pralki , zmywarki.... bo zginęły byśmy jak te karaluchy w ciężką zimę :):)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)