Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

sobota, 19 października 2013

Jakiś tam Dr.Misio ... !!!


Dr.Misio fotka z neta !!!

Jak dla mnie super !!!
Lubię nawet takiego Misia !!!
KLIP super !!!
Taka muzyka do mnie przemawia !!!

Dr Misio - Dziewczyny .

Nawet ładne dziewczyny chcą tylko wyjść za mąż
więc ja też wychodzę i idę do domu
nawet ładne dziewczyny chcą tylko wyjść za mąż
więc idę do domu, a one idą za mąż

lubię o niej myśleć jak o nieżywej
wtedy ją lubię, lubię najbardziej
bo ona idzie za mąż, może kiedyś wróci
mądrzejsza, bogatsza, może z Ameryki

chcę wyjść z tego miejsca
z tego miasta, z tego kraju
mam w sobie w środku
mam tylko kościotrupa
który wyszedł z ciała
i teraz sobie straszy
wszystkie ładne dziewczyny
co chcą tylko wyjść z mąż

bo nawet ładne dziewczyny chcą tylko wyjść za mąż
więc ja też wychodzę i idę do domu
nawet ładne dziewczyny chcą tylko wyjść za mąż,
więc idę do domu, a one idą za mąż

a one idą za mąż
idą za mąż
a one idą za mąż, za mąż, za mąż, za mąż
ja wychodzę, a one idą za mąż
idą za mąż

nawet ładne dziewczyny chcą tylko wyjść za mąż
więc ja też wychodzę i idę do domu.
nawet ładne dziewczyny chcą tylko wyjść za mąż,
więc idę do domu.

Tu wersja koncertowa ;) Bo ładne dziewczyny ... :D



Niestety orginalnego klipu tu nie wstawię
( a jest zajebisty !!! ) więc daję tu linka warto obejrzeć !!!


1 komentarz:

  1. też uwielbiam:))) ale najbardziej to chyba za role filmowe chociaż w tej odsłonie też jest niesamowity, człowiek orkiestra:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)