Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

niedziela, 28 lipca 2013

Festyn chleba i miodu - Nadole ;)





Boże jak ja uwielbiam takie klimaty zresztą pamiętam te
czasy dobrze bo sama miałam kaflowe piece w domu
stara to historia i nie będę Was nią nękać hehe !!! Mój tata
bardzo chciał tam pojechać ja zresztą też i napewno tam
jeszcze pojedziemy . Sporo zdjęć robiłam bo w zimowe
dni będę tam wracać chodźby wirtualnie i ogrzewać
mą duszę i ciało ;))) Ciało napewno bo kupiłam
nalewki miodówki oraz pyszny miód gryczany
zresztą mój syn jest fanem miodu ponoć jest dobry
na jelita  więc Mu nie bronię Kupiłam Mu 2 duże
słoiki  ;))) A teraz foteczki i sporo ich będzie bo
to miejce jest magiczne i CUDOWNE !!! :D
























































Z tego wrażenia to dziś nie zasnę co jak co idę sobie nalać miodówki
na dobry sen hihihi  ;) Poza tym ciutek mi dziś smutno ..........................