Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

niedziela, 30 czerwca 2013

Goście , goście , goście ...



Goście w My Secret Garden :D
Jak to co roku bywa i tak było i tym razem w gości
przylecieli do mnie kochana Agniesia z Kifem
oraz Piotrusiem - przylecieli z Irlandii gdzie Aga mieszka .
Najpierw zaś była Agi siostra moja kochana Kasia "Zacharcia"
z mamą Tereską ;) I jak zwykle z prezentami ale to już moja
tajemnica co dostałam hihi ;) Były to min : 2 rodzaje naleweczek
i coś do zjedzenia no ;) Zawsze jak jadą z Ustki to u mnie robią
postój na kawkę i odwiedzinki a potem na lotnisko do
Gdańska po Agę  - a w drodze powrotnej znowu  postój
i odwiedzinki Agi i reszty hihi . Tym razem byliśmy na działce
bo małż miał pilną pracę z elektryką a ja też na ogrodzie no  i
zrobiliśmy dla nich grilla . Udał się wyśmienicie i jeszcze było
100 lat dla Agi bo miała kilka dni szybciej urodzinki  - Agusiu
kochana jeszcze raz 101 lat od Xymika tu na blogu !!!




Następnym razem musi być większa imprezka i nocowanie !!!
Zresztą do następnego postoju jak będziecie wracać !!!
Kochana Aga też prezenty dla Xymika miała zawsze marzyłam
o takich charmsach  i teraz mam  - dzięki :***
Do tego papier do decu ( chodź dziwnie mi on wygląda hihi )
coś do scrapowania i notesik  a synek dostał lego :)
Jeszcze raz wielkie buziaki Aguś za to - Ty wiesz co Xymik lubi :*




A poza tym u mnie jakoś leci - jakieś XXX  w toku ;)
Bardzo serdecznie Witam nowe obserwatorki :
Patrycję Stolarczyk , firletkę , Weronikę Burzyńską ,
Oliwkowe pasje , karamino , Cihan , aa _ dorotkę ,
Dagy , Margo , Alojkę , Frezję , Sabii , Edytę z kubkiem kawy ,
Odskocznię jutki , Joannę jaszczyk  (  mam nadzieję , że nikogo
nie pominęłam ale tyle ostatnio Was przybyło !!! ) bardzo mi miło , 
że tu jesteście i oby mój blog Was nie zanudził i zawsze tu jednak 
wrócicie aby zobaczyć co wytworzę - może Was coś zainspiruje ;))) 
Rozdawajki finał tuż tuż zapisy do jutra do północy więc 
jeszcze osoby chętnie zapraszam o TU ROZDAWAJKA  !!!
Losujący też się nie może doczekać ;))) To buziaki
kochane i do usłyszenia już niebawem  ;***






1 komentarz:

  1. witam
    Tym razem nie dodawałąm masła bo budyń wyszedł dość gęsty, ale zazwyczaj dodaje i dlatego ostało mi się w przepisie. Dodaje wtedy ok 150gram, ale jak widzę że jest już gęsta to czasami mniej.

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)