Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

piątek, 11 stycznia 2013

Słoiczek Tusalowy po raz 1 ;)


GOLAS :D


Dziś pierwsza odsłona słoiczka Tusalowego na rok 2013 i
mój pierwszy słoiczek w ogóle w tej zabawie,
którą zorganizowała Cyber- Julka :) Na dzień dzisiejszy
mój słoiczek jest goły i wesoły chodź do słoiczka wskoczyły
pierwsze resztkowe niteczki !!! :D Oczywiście myślę jak
by tu ozdobić słoiczek i tu mam problem bo ja mam tak dużo
pomysłów , że nie wiem który wykorzystać , zrealizować :/
Ale jeden najfajniejszy dla mnie pomysł już krystalizuje się
ale jeszcze zbieram i szykuję ozdoby więc moje kochane
cała odsłona mojego " golasa" w drugiej dacie Nowiu ;)))
 A tu pan "golas" dość sporych rozmiarów co by starczyło
miejsca na cały rok chodź szczerze Wam napiszę , że ja
oszczędna jestem i za wiele nitek nie wyrzucam ale to się
dopiero okaże na koniec roku ;)




Ślę ciepłe pozdrowionka dla Was kochane no i udanego
weekendu ja idem się relaksować przy XXX w niedzielę 
syncio ma debiut na kościelnej " Scholce " i sam śpiewa :)
Matka ma chyba gorszego stresa od Niego hehe :/
Już rok należy do tej scholki i nawet dobrze Mu idzie :))) To pa
dziękuję za przemiłe komentarze i pamięć - kochane jesteście :***

3 komentarze:

  1. Golasek pakowny :)) Ciekawe jak go ozdobisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawam jak synek śpiewa , A golaska też ciekawa jestem, jak go ubierzesz..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój też jeszcze golutki!Ale mam pomysł i nadzieję, że uda mi się go zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)