Mycha wspaniała .

Mycha wspaniała  .

piątek, 21 grudnia 2012

To nie jednak koniec świata ... ;)

Witajcie moje drogie . Jestem dziś strasznie przemęczona
i jakaś taka zmarnowana od 6 rano na nogach  ale postanowiłam
coś tu naskrobać i pokazać moje ostatnie skończone
prace bo wiele też w toku hehe . Dobrze , że dziś jednak
nie było końca świata i będę miała możliwość wziąść się za moje
ufoki ;) Mam nadzieję ,że prace salowe skończę a dziewczyny
opóżnione terminy mi wybaczą :)


Zrobiłam sobie 3 materiałowe bobinki na koronki , stare hafciki
dm wyszyte latem chcę z nich bombki zrobić mam nadzieję ,że przysiądę
z tym do Świąt .Oprócz tego doszła broszka sutasz nazwijmy ją
" mroźna kraina " na prezent świąteczny ;)))



 Mąż wrócił dziś  z Niemców oczywiście prezenciki były  !!!
Dziś ich mała część bo już fotek po nocach nie chce mi się obrabiać .

Naparstek z Niemców ;) Drugi to już dzwoneczek
mój kaszubski hihi :)

magnesik też z Niemców .




Pyszne winko i niemieckie herbatki :D



 Poza tym dostałam kartki od Was ale pokaz 24.12 na blogu
może być ;) Ja paczkę z " Rozdawajki " wysłałam jak dojdzie do
celu  to pokaże co Trojanda dostała ;)
Poza tym wracając do tematu o " końcu świata" to nie wiem czy u
Was ale sporo dzieci strasznie to przeżywało i nawet się w szkole
żegnali czule hihihi chyba myśleli ,że faktycznie to "koniec świata "
a co jak co " Majowie " zrobili im psikusa -
nieźle się można z tego uśmiać haha :D

A na koniec kochane dziewczyny życzę Was spokojnych dni
co by wszystko Wam się udało w te Święta , nie przemęczajcie
się moje drogie kumpelki . Tyle lecem bo mąż czeka  prawie
2 miesiące rozłąki i odgania mnie od kompa hehe ;)))
Ale do Świąt chyba jeszcze tu wpadnę więc do usłyszonka :*
Dobranoc spokojnych snów - uciekam do mężulka !!!
Idę dalej spijać winko załączone na fotce i nie przecierajcie oczu
bo ta butelka naprawdę jest krzywa o ile to widać hehe ;)))


5 komentarzy:

  1. Świetne prezenty od męża, wie czego Ci trzeba!
    Radosnych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowia, spokoju i Błogosławieństwa Bożego w ten piękny czas.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy na dachu parkuje renifer ,
    Gdy kolędy cicho mruczy kaloryfer .
    Gdy choinka zdobi najważniejszy kąt ,
    Viola życzy wesołych świąt ..

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :* Jeżeli zostawiłeś u mnie komentarz to
po 1 znaczy to , że przeczytałeś do końca post :p po 2 Post został
dobrze przeczytany i zrozumiany a po 3 oznacza to , że lubisz tę
wariatkę co pisze tego bloga , cenisz Jej pracę i CHWAŁA CI ZA TO :*** ciao ;)